کد خبر: ۳۰۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در پیامی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور ایران تبریک گفت.
ناطقان: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، «اسماعیل هنیه» در پیامی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به حضرت آیت الله سید علی خامنه ای مقام معظم رهبری و سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران تبریک گفت.

در پیام تبریک اسماعیل هنیه آمده است: پیروزی انقلاب با برکت اسلامی در کشور برادر ایران، دستاورد بزرگی را در عرصه مقاومت اسلامی محقق ساخت و به دژ مستحکمی در مقابل تروریسم صهیونیستی- آمریکایی تبدیل شده است. از خداوند متعال می‌خواهیم سالگرد پیروزی انقلاب را با محقق ساختن دستاوردها و برکت‌های بیشتر در همه زمینه‌ها بر ایران مبارک گرداند.

رئیس دفتر حماس در ادامه پیام خود افزود: ما در جنبش حماس و به تبع آن همه ملت فلسطین، خود را در این افتخار و شادمانی بزرگ شریک می‌دانیم و قدردانی عمیق خود را از مواضع پیشگامانه و شرافتمندانه شما در حمایت از ملت مقاوم و آرمان مقدس و عادلانه فلسطین و ابراز همبستگی و حمایت‌های جمهوری اسلامی از ملت و مقاومت فلسطین ابراز می‌داریم.

اسماعیل هنیه همچنین سالگرد پیروزی انقلاب را به سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد مواضع پیشگامانه ایران در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت مشروع و قانونی آنها با توجه به چالش‌های کنونی تقویت یابد.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین