کد خبر: ۳۰۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا در ارتفاعات البرز شاهد برف و باران هستیم و در استان‌های قزوین و تهران بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.
ناطقان :  صادق ضیائیان گفت: فردا چهارشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات البرز بارش باران و برف و در بخش‌هایی از دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های تهران، البرز، قزوین، زنجان و همچنین در شمال استان‌های همدان و مرکزی بارش پراکنده انتظار می‌رود.

بارش برف و باران در ارتفاعات البرز از فردا


به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی روز پنجشنبه گستره بارش به سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی محدود می‌شود. در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در بخش‌هایی از جنوب شرق افزایش ابر وبارش پراکنده دور از انتظار نیست.

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی امروز سه شنبه در بخش‌های از گیلان، غرب مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز غربی بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین