کد خبر: ۳۰۳۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
مدیران شهرخودرو انگار فراموش کرده‌اند که یک بازیکن درجه ۳ و یا ۴ آفریقایی نمی‌تواند ضامن بقای تیمی شود که هنوز حسرت برد در لیگ بیست و یکم را دارد.
ناطقان: روزهای پایانی نقل و انتقالات زمستانی و حتی بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستان، هنوز بازار رفت و آمد در باشگاه شهرخودرو داغ بود و این تیم ۴ بازیکن جدید که قرارداد خود را با تیم‌های سابقشان فسخ کرده بودند، جذب کرد. از یوسف بهزادی گرفته که قبلا سابقه پوشیدن پیراهن همین تیم را داشت تا تیتو اکلو، مهاجم تیم ملی سودان جنوبی؛ نقل و انتقالاتی که توسط باشگاه مشهدی صورت گرفته، شاید آن قدر سر و صدا نداشته باشد اما اگر این تیم نتیجه نگیرد، باز هم پیکان انتقادات به سمت مدیریت باشگاه است.

مشهدی‌ها به دنبال معجزه سودانی!

مدیریت اشتباه

زمانی که قرار بود شهرخودرو بسته شود و آماده حضور در لیگ بیست و یکم با رضا مهاجری باشد، اوج دغدغه فرهاد حمیداوی و مسعود معمایی، کل کل و دعوا با روسای هیات فوتبال و پیشکسوتان این باشگاه بود و حتی دغدغه این که نام تیم "شهرخودرو" باشد یا "پدیده"، بسیار بیشتر از مسائل مالی این تیم حس می‌شد. حاضر نشدن در تمرین، دعوا و درگیری بین کادر فنی و مدیریت و حتی اعتصاب بازیکنان برای به زمین نرفتن برابر مس رفسنجان، ریشه در مشکلات مالی ابتدای فصل شهرخودرویی‌ها داشت.

مدیریت اشتباه این باشگاه برای حل مشکل زمانی خودنمایی کرد که حمیداوی و معمایی تصمیم گرفتند به جای تامین منابع مالی، سرمربی تیم را تغییر دهند تا اکبر میثاقیانی که تفکرات فنی‌اش کهنه شده است، با ریش‌سفیدی و خواهش و التماس از بازیکنان بخواهد که آن‌ها در زمین تمرین و محل مسابقه حاضر شوند. این شیوه مدیریتی باعث شد زمانی که تیم دست سیدعباسی رسید، به ته جدول چسبیده باشد و تبدیل به کاندیدای سقوط شود.

به دنبال معجزه سودانی

سیدعباسیِ به قول خودش بدشانس هم نتوانست برای تیمی که در رده شانزدهم جدول ۱۶ تیمی مسابقات قرار دارد کار خاصی بکند تا همچنان شهرخودرو بدون برد و با اختلاف امتیاز بیشتری نسبت به سایر رقبایش، کاندیدای اصلی سقوط باشد.

مدیریت باشگاه شهرخودرو حتی نتوانست برای ماندن این تیم هم که شده، برای بازی‌های خانگی با آستان قدس و مدیریت ورزشگاه امام رضا(ع) به تفاهم برسد و یکی از بهترین زمین‌ چمن‌های ایران، حالا ورزشگاه خانگی نساجی شده است که حتی متعلق به خراسان هم نیست.

مدیریت حتی در تامین یک زمین چمن مناسب برای تمرین هم عاجز ماند و تیم مدام در حال رفت و آمد به تهران برای تمرین کردن بود. تنها ثمره این وضعیت، خستگی بازیکنان ناشی از رفت و آمد زیاد و در نهایت نتیجه نگرفتن است؛ اتفاقی که اگر ۳ هفته دیگر ادامه داشته باشد، رکورد بدترین شروع تاریخ لیگ را از آن مدیریت حمیداوی و معمایی می‌کند.

حالا سید عباسی به عنوان سرمربی، معمایی به عنوان مدیرعامل و حمیداوی به عنوان مالک دلخوش به جبران وضعیت توسط مهاجم سودانی شده‌اند که بهترین آمار این بازیکن، ۵ بازی ملی آن هم بدون تاثیرگذاری خاص است. احتمالا با ورود ۷ بازیکن جدید، تیمی متفاوت را از سیدعباسی از هفته هجدهم یا نوزدهم ببینیم اما مدیریت این باشگاه باید قبول کند، یک مهاجم سودانی که آمار بسیار خوبی هم نداشته، نمی‌تواند معجزه کند و تفاوت‌ها را رقم بزند. از طرفی، مدیران شهرخودرو از همین الآن باید به فکر توافق مالی با این بازیکن خارجی باشند تا او هم مثل بازیکنان خارجی اخیر تیم مشهدی، به دنبال وصول مطالباتش نرود که نتیجه آن بسته شدن پنجره نقل و انتقالات شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین