کد خبر: ۳۰۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
بازرسی اتاق اصناف تهران گفت: منوی دلاری رستوران‌ها مشمول گرانفروشی است و با رستوران‌هایی که منو را با قیمت دلاری ارائه کنند برخورد می‌شود.
ناطقان: بازرس اتاق اصناف تهران گفت: رستورانی که قیمت خود را با نرخ  دلار محاسبه کند، جواز کسب ندارد و غیر قانونی است.  قیمت دلاری منو مشمول گرانفروشی می شود و در صورتی که رستوران  جواز کسب داشته باشد ، قانون صنفی را زیر برده است.

به گفته قادری تاکنون رستورانی که قیمت غذای خود را با دلار محاسبه کرده باشد، گزارش نشده است و در صورت مشاهده برخورد قانونی خواهد شد. و مردم می توانند در صورت هرگونه تخلف و گرانفروشی با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.

بامنوی دلاری در رستوران‌های لاکچری برخورد می شود

 پیش تر نیز رئیس اتحادیه دارندگان رستوران‌داران در واکنش به منوی دلاری گفته بود:  ما در ایران زندگی می‌کنیم و واحد پول ایران هم ریال است و  قیمت غذای رستوران‌ها در تمام نقاط کشور باید براساس ریال و نه دلار باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین