کد خبر: ۳۰۳۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس، امروز (چهارشنبه) تمرین شادابی را در حضور«حسین کلانی» از پیشکسوتان این باشگاه برگزار کردند.
ناطقان: سرخپوشان پایتخت تمرین امروز را از ساعت ۱۲ در زمین نفت تهرانسر آغاز کردند. پیش از شروع تمرین، «حسین کلانی» پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در جمع سرخپوشان حضور یافت و دقایقی با بازیکنان و اعضای تیم به گفت‌وگو پرداخت.

در جریان این دیدار، کلانی از تلاش بازیکنان تقدیر کرد و برای آنها در بازی‌های آینده، آرزوی موفقیت نمود و در طول تمرین هم، خوش و بشی با افشین پیروانی و اعضای کادرفنی داشت و با حضور در جمع سرخپوشان، به اعضای تیم روحیه داد.

تمرین با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز شد و آقاوسط در قالب سه گروه در دستور کار قرار گرفت. در بخش‌های بعدی هم، پاسکاری تحت فشار و فوتبال درون تیمی در برنامه بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد.

تمرین امروز ۶۰ دقیقه به طول انجامید و به جز امید عالیشاه و سیامک نعمتی که به دلیل مصدومیت در اختیار کادر پزشکی قرار دارند، علیرضا ابراهیمی هم اختصاصی تمرین کرد و سایر بازیکنان بدون مشکل در تمام مراحل تمرین حضوری فعال داشتند.

در طول تمرین، بازیکنان با روحیه و شادابی بالایی، بخش‌های مختلف برنامه‌های کادر فنی را انجام دادند و به لحاظ بدنی هم خوب ظاهر شدند و برای بازی روز جمعه برابر آلومینیوم اراک آماده نشان دادند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا آخرین جلسه تمرینی خود را برگزار و پس از آن راهی اردوی پیش از بازی خواهد شد.

شاگردان «یحیی گل‌محمدی» از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه جمعه و در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران به مصاف آلومینیوم اراک می‌روند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین