کد خبر: ۳۰۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: با آغاز سامانه بارش برف و باران در استان‌های شمالی کشور و بارش برف خفیف در محور هراز و فیروزکوه رانندگان هنگام سفر در محورهای کوهستانی زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
ناطقان: سرهنگ ایرج کهریزی از آغاز بارش خفیف در محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد و اظهار داشت: تردد در محورهای کوهستانی و برف گیر منتهی به استان‌های شمالی کشور بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

وی افزود: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی و سامانه بارشی در شمال کشور هموطنان از تردد در محورهای کوهستانی و سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران تصریح کرد: رانندگانی که به دلیل الزامی بودن سفر قصد عبور از محورهای هراز و فیروزکوه را دارند قبل از عزیمت به سفر، سیستم‌های گرمایشی، ایمنی و فنی خودرو خود را کنترل و البسه گرم، پتو و مواد خوراکی به همراه داشته باشد.

کهریزی یادآور شد: پلیس در تمامی محورها به طور محسوس و نامحسوس استقرار دارد و دوربین‌های تخلفات جاده‌ای نیز هر گونه تخلفات رانندگان را ثبت و اعمال قانون خواهد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین