کد خبر: ۳۰۳۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
ترامپ از فردا دوشنبه و هم زمان با تعطیلات «روز رئیس جمهور» در آمریکا به شبکه‌های اجتماعی باز می‌گردد.
ناطقان:  به نقل از رویترز، بر این اساس از فردا 21 فوریه ترامپ با پلتفورم Truth Social {شبیه توئیتر} روی اپ استور ظاهر می‌شود.


بازگشت ترامپ به شبکه‌های اجتماعی

مدیر محصول شبکه تراس، بیلی بی به سوالات کاربران جواب داده و اعلام کرد برای انتشار در اپ استور از روز 21 فوریه آماده شده‌اند.

بدین ترتیب ترامپ بعد از یک سال محرومیت از حضور در شبکه‌های اجتماعی مانند توئیتر، فیس بوک و یوتیوب، دوباره به شبکه‌ها آنهم به صورت اختصاصی باز می‌گردد.

رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل تحریک طرفدارانش به ایجاد خشونت و حمله به کنگره در روز 6 ژانویه از داشتن اکانت در شبکه‌های اجتماعی منع شده بود.

دونالد جونیور پسر ارشد ترامپ روز 15 فوریه اسکرین شاتی را منتشر کرد و در توئیتر خود نوشت آماده شوید رئیس جمهور مورد علاقه خود را به زودی خواهید دید!

گروه فناوری و رسانه‌ای ترامپ موسوم به TMTG به رهبری دوین نونز، نماینده سابق جمهوری خواه، پشت پرده شبکه اجتماعی تراس بوده و مجموعه خود را به عنوان شرکت فناوری و قهرمان آزادی بیان معرفی کرده است.

آنها امیدوارند رانده شدگان ترامپی از توئیتر، فیس بوک و یوتیوب، به شبکه آنها بپیوندند.

تاکنون شرکت‌هایی مانند Gettr و Parler و سایت ویدئویی Rumble تلاش کرده‌اند تا رقیبی برای توئیتر و شبکه‌های اجتماعی باشند اما همچنان فاصله دوری با این شبکه‌های قدرتمند دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین