کد خبر: ۳۰۳۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف ۸ خودروی شوتی و شناسایی ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد.
ناطقان: سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی شبانه‌روزی مأموران انتظامی زمینه تخلف در همه زمینه‌ها به‌شدت کاهش یافته است و در صورت بروز هرگونه تخلف در کوتاه‌ترین زمان کشف می‌شود و متخلفان دستگیر می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: رصد و پایش مستمر محورها و اماکن در راستای برخورد با قاچاق کالا یکی از مأموریت‌های مهم نیروی انتظامی است و در این راستا توقف خودروهای حامل کالای قاچاق و محموله‌های فاقد اسناد قانونی و گمرکی مورد توجه ویژه قرار دارد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: به‌منظور مبارزه با قاچاقچیان و حمایت از تولید داخلی، ۸ دستگاه خودروی سواری شوتی حامل انواع کالای قاچاق در عملیات مأموران پلیس شهرستان دیلم شناسایی و توقیف شد.

وی با ابراز اینکه این خودروها به‌مقصد استان‌های مرکزی در حال تردد بودند تصریح کرد: از خودروهای توقیفی انواع کالای قاچاق از نوع کفش، پارچه، پوشاک و گردو کشف شد که برابر نظر کارشناسان ارزش کالای مکشوفه ۱۱ میلیارد ریال برآورد شده است.

سوسنی گفت: محور مواصلاتی بندر دیلم بهترین محل برای عبور خودروهای حامل بار قاچاق به استان‌های همجوار و مرکزی است و تمام سعی و تلاش پلیس بر این است با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان‌های مرتبط بتواند این‌گونه فعالیت‌ها را کاهش دهد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین