کد خبر: ۳۰۳۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
حریف نظامی تیم استقلال بعد از ظهر فردا به تهران می رسد تا برای دیدار هفته چهارم دور برگشت آماده شود.
ناطقان: کاروان تیم فجر شهید سپاسی شیراز برای دیدار مقابل استقلال امروز آخرین جلسه تمرینی خود را در شهر شعر و ادب برگزار می‌کند. شاگردان علی اصغر کلانتری آخرین جلسه تمرینی خود پیش از مصاف مقابل استقلال در شهر شیراز را با حضور همه اعضای این تیم برگزار می کنند تا خود را آماده سفر به محل برگزاری دیدار هفته نوزدهم کنند.

تیم فجر برای دیدار مقابل استقلال محروم و مصدوم ندارد. قرار است کاروان این تیم که این روزها به تیم سربازها در جمع لیگ برتری ها شناخته می شود رأس ساعت ۱۳ فردا با پرواز شیراز - تهران عازم پایتخت شود. شاگردان کلانتری به محض ورود به تهران به وسیله یک دستگاه اتوبوس به هتل استقلال می‌روند و اردوی شبانه‌روزی خود را در این مکان برپا خواهند کرد.

دیدار تیم های استقلال و فجر در دور رفت با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید که کوین یامگا برای استقلال و سیروان قربانی (در واپسین دقایق – ۵+۹۰) برای تیم فجر گل های دو تیم را به ثمر رساندند.

بازی این هفته دو تیم از ساعت ۱۹ روز چهارشنبه ۱۴ اسفند در استادیوم آزادی آغاز خواهد شد.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین