کد خبر: ۳۰۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
نماینده دامغان به همراه ۳۷ نماینده دیگر نسبت به "وضعیت حجاب و عفاف" در کشور تذکر دادند.
ناطقان:  روح الله متفکر آزاد در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر ۳۸ نماینده مجلس درباره حجاب


علی اکبر علیزاده برمی به همراه ۴۷ نماینده دیگر به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در تأمین نهاده‌های دامی برای دامداران سنتی. ضرورت توسعه و احداث مرکز تحقیقات کشاورزی با محوریت گیاهان دارویی در مناطق مستعدی مثل دامغان. به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت ایجاد روشنایی کنار گذر دامغان و جلوگیری از افزایش خسارات مالی و جانی. لزوم رسیدگی فوری به وضعیت اسف‌بار کریدور شمال به جنوب و جاده دامغان، معلمان و جندق. به وزیر نفت: ضرورت اصلاح قیمت گاز مصرفی مجموعه‌های صنعتی. به وزیر امور اقتصادی و دارایی و وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در امهال وام‌های کشاورزان.

علیزاده برمی به همراه ۳۷ نماینده دیگر به رئیس جمهور و هیئت وزراء: ضرورت رسیدگی به وضعیت نامطلوب حجاب و عفاف در کشور.

یعقوب رضازاده به وزیر صنعت، معدن و تجارت: تسریع در صادرات سیب استان آذربایجان غربی. لزوم واگذاری سهمیه کامل به روستاهای محروم این منطقه.

تذکر مجمع نمایندگان استان هرمزگان(منصور آرامی، محمد آشوری، احمد مرادی و احمد جباری) به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، جهاد کشاورزی و وزیر کشور: لزوم رسیدگی به وضعیت خسارت دیدگان سیل اخیر در شهرها و روستاهای روستای هرمزگان.

حجت الاسلام سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزرای امور خارجه، علوم و میراث فرهنگی: لزوم پیگیری و دریافت غرامت جنگ با محکومیت کشور متخاصم و شروع کننده جنگ توسط سازمان بین المللی. ضرورت رعایت عدالت و اعمال کامل همسان‌سازی در هیأت علمی دانشگاه ارومیه. ضرورت جلوگیری از توسعه ساخت و ساز و اجرای طرح‌های هادی در حریم روستای تپه ماکو. به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم پرداخت خسارات وارده به سیل‌زدگان منطقه.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده همدان و ۳۹ نفر از نمایندگان به وزیر اقتصاد: ضرورت به کارگیری مدیران بی‌حاشیه در دولت انقلابی.

رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و ۵۸ نماینده دیگر به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در تأمین نهاده‌های دامی برای دامداران و عشایر کشور. به وزیر بهداشت و درمان: رسیدگی به هزینه‌های بالای خدمات پزشکی و کافی نبودن بیمه‌های سلامت.

سید مسعود خاتمی نماینده گلپایگان و ۶۸ نماینده دیگر به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت انجام اقدامات لازم جهت کاهش قیمت نهاده‌های دامی.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و ۱۵ نماینده دیگر به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم انجام تعهدات برای کشاورزان دشت برخوار در سال جاری و سال قبل.

محمد صالح جوکار ۷۱ نماینده دیگر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت رسیدگی فوری به خانواده‌هایی که به اشتباه یارانه‌شان قطع شده است.

قاسم ساعدی و ۲۵ نماینده دیگر به وزیر راه و شهرسازی و نیرو: رسیدگی به خاموشی کنارگذر سوسنگرد. ضروت رسیدگی به فاضلاب سوسنگرد.

ابراهیم رضایی و ۵۹ نماینده دیگر به به وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی: ضرورت تعیین تکلیف امنیت شغلی نیروهای قراردادی ۸۹ روزه در وزارت بهداشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین