کد خبر: ۳۰۳۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷
منابع خبری از گروگانگیری در یک فروشگاه متعلق به شرکت اپل در آمستردام هلند خبر دادند.
ناطقان: منابع خبری از حادثه گروگانگیری در فروشگاه «اپل» در آمستردام هلند خبر دادند.

بنابر اعلام اسپوتنیک، گزارش‌ها حاکی از سرقتی مسلحانه در یک فروشگاه اپل در آمستردام است. این حادثه در ساعت ۱۷:۴۰ به وقت محلی گزارش شده است و گفته می‌شود سارقان با اسلحه افرادی را به گروگان گرفته‌اند و شاهدان هم صدای شلیک گلوله را در داخل فروشگاه اپل شنیده‌اند.

پلیس آمستردام روز سه‌شنبه در حساب توییتری خود وضعیت گروگانگیری را تأیید کرد و نوشت: «فردی با سلاح گرم نزدیک مغازه هست، پلیس هم‌اکنون در محل حضور دارد تا اوضاع را تحت کنترل درآورد.»

تصاویر و ویدئوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی یک فرد مسلح را در داخل فروشگاه نشان می‌دهد. پلیس در حساب توییتر خود نوشت که پلیس با «یگان‌های (تخصصی) زیادی برای کنترل اوضاع در محل است.»

پلیس آمستردام از ساکنان می‌خواهد از محل حادثه دور باشند و در داخل بمانند، آنها در توییتی نوشتند: «از ساکنان محلی، کارآفرینان و کارمندان می‌خواهیم بیرون نیامده و در مکان‌های دربسته بمانند.»

آنها همچنین گفتند که از هرگونه عکس یا ویدیوی ارسال شده در رسانه‌های اجتماعی به عنوان بخشی از تحقیقات استفاده خواهند کرد، اما به دلیل ترس از ایجاد اختلال در تحقیقات و تلاش‌ها برای برقراری ایمنی، تمایلی به به‌روزرسانی ندارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین