کد خبر: ۳۰۳۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
در ین بخش از قسمت سرگرمی ناطقان طالع بینی روزانه را مشاهده می کنید.


فال روزانه،فال روز
ماه تولدفال روزانه - چهارشنبه 04 اسفند 1400
فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: ممکن است امروز روز تعطیلی شما در کنار خانواده تان باشد و شاید برای ملاقات با اقوام خود که در نزدیکی شما زندگی می کنند بروید. این کار باعث خوشحالی آنان خواهد شد.

فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: احتمال زیادی وجود دارد که با کسی درگیر شوید. بهتر است از آن درگیری دوری کنید. شما ممکن است با افرادی که شما را دوست دارند صمیمی شوید. امروز فرصت شام خوردن با دوستان و اعضای خانواده را از دست ندهید.

فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: شما امروز نقش یک والدین بسیار مهربان را ایفا خواهید کرد. با این حال، فرزندان شما ممکن است با این همه عشق ناگهانی از جانب شما کمی ناراحت شوند. زیاده روی نکنید؛ اگر به تازگی متوجه شده اید که فرزندانتان به گرما نیاز دارند، با آنها صبور باشید.

فال روزانه تیر

فال روز متولدین تیر: امروز عشق شما به شریک زندگیتان به حد وسواس خواهد رسید. قبل از اینکه متوجه شوید، به طور نامشخصی دست به کار خواهید شد تا عشق زندگی خود را تحت تأثیر قرار دهید. انگار تحت یک طلسم هستید. بنابراین، ممکن است در نهایت کاری را انجام دهید که ممکن است تا آخر عمر از آن پشیمان شوید. شما توجه خود را به بزرگترهای خود ابراز خواهید کرد، اما در مقایسه با ارادت شما و علاقه عشقی شما چیزی نخواهد بود.

فال روزانه مرداد

فال روز متولدین مرداد: برای شما یک روز پربار در مسائل مالی پیش بینی می شود. روز خوبی برای کمی ولخرجی است، به خصوص در مورد کسانی که دوستشان دارید. پس بروید آن مرواریدهایی را که معشوقه ات در جواهرفروشی دیده است خریداری کنید! همچنین، مراقب کلاهبرداری از خود باشید.

فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهریور: گفتگوی صریح با معشوقتان امروز در رادار است. برای تکمیل وظایفی که مدتی است به تعویق انداخته اید، تلاش کنید. سفر به مکان مقدس نیز چشمک می زند. اما توصیه می شود، گزینه های خود را قبل از انتخاب بسنجید.

فال روزانه مهر

فال روز متولدین مهر: امروز بسیار فعال خواهید بود، به خصوص در مورد اتمام وظایف در دفتر. افکار شما به ارتفاعات جدیدی می رسد و می توانید انگیزه و تحریک دیگران را برای انجام کار ایجاد کنید. شعار شما برای این روز این است که "برخیز، بیدار و تا رسیدن به هدف نخواب".

فال روزانه آبان

فال روز متولدین آبان: درخشش رمانتیک باعث شادی خواهد شد. جذابیت شما به اوج می رسد و از توجهی که از آن جذابیت می گیرید لذت خواهید برد. کارهای خلاقانه را امتحان کنید، زیرا احتمال زیادی وجود دارد که در آن ها موفق شوید.

فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر: هنرمند درون شما امروز خواهد درخشید. شما از دارایی های خود که در طول سالیان طولانی حفظ شده اند راضی خواهید بود. ممکن است شما به بازسازی یا تزئین خانه خود با افزودن مصنوعات و مبلمان ختم شود.

فال روزانه دی

فال روز متولدین دی: اگر در معاملات مالی خود به موفقیت غیرمنتظره ای دست پیدا کردید، تعجب نکنید، همه چیز روی کارت است! شما انعطاف پذیر خواهید بود، بیش از حد معمول، نسبت به مشکلات دیگران حساس خواهید بود و آنها را درک خواهید کرد. برای کسانی که به دنبال تحصیل هستند، رشد تحصیلی قطعی است.

فال روزانه بهمن

فال روز متولدین بهمن: امروز، شما با درهم ریختگی مبارزه خواهید کرد! شما تمیزکاری می کنید و همه چیز را سازماندهی می کنید، و در واقع این کار را به صورت درمانی می بینید. شما همچنین مشکلات را در یک لحظه حل خواهید کرد. تصمیماتی وجود دارد که باید گرفته شود توصیه می شود، قبل از تصمیم گیری به دقت تحقیق کنید.

فال روزانه اسفند

فال روز متولدین اسفند: ناراحتی که از مدتی قبل در خود دارید، به شما اجازه نمی دهد انتقادی را که به شما وارد می شود، با روحیه درست انجام دهید. یاد بگیرید که افکار منفی خود را رها کنید و همین امروز به تفریح ​​و شادی بی ضرر بپردازید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین