کد خبر: ۳۰۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
رییس انجمن اسکی معلولان با اشاره به اعزام ۴ ورزشکار به بازی‌های پارالمپیک زمستانی، گفت: تلاش ما کسب بهترین نتیجه و حضور کیفی در بازی‌های زمستانی است.
ناطقان:  عیسی ساوه شمشکی اظهار کرد: برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک زمستانی، فردا(پنج‌شنبه، پنجم اسفند)، الهه قلی فلاح و ابوالفضل خطیبی در رشته صحرانوردی و صدیقه روزبه و حسین سولقانی در اسنوبرد به همراه مربیان خود عازم چین می‌شوند، این رقابت‌ها از ۱۳ اسفند با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز می‌شود و تا ۲۲ اسفند ادامه خواهد داشت.


اسکی‌بازان فردا عازم چین می‌شوند

او گفت: برای آماده‌سازی اسکی‌بازان اعزامی به چین، ۵ مرحله اردو با حمایت فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک از شهریورماه تاکنون پیش‌بینی شده بود و تیم‌ در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد.

شمشکی در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر تجهیزات، اسکی بازان اعزامی با مشکل خاصی مواجه هستند یا خیر؟ گفت: در این دوره از بازی‌ها، کمیته ملی پارالمپیک، کلیه تجهیزات تخصصی مورد نیاز اسکی‌بازان اعزامی را از ۴ ماه قبل خریداری کرده و در اختیار ورزشکاران قرار داده بود و حمایت‌های خوبی در این دوره از ورزشکاران صورت گرفته و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی از مسوولان پیست‌های اسکی توچال، دیزین و دربندسر به خاطر حمایت‌های خوبی که از اسکی بازان معلول در برگزاری اردوها داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

شمشکی در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی شما برای کسب مدال در این دوره از بازی‌های زمستانی چیست؟ تصریح کرد: هدف ما حضور کیفی و کسب بهترین نتیجه است. البته کسب مدال به راحتی امکان‌پذیر نیست و نیاز به سرمایه‌گذاری و حمایت‌های بیش‌تر دارد.

او در پایان گفت: تلاش بر این است که در طی سال‌های آینده میزبان مسابقات بین‌المللی در کشور باشیم تا در جهت توسعه اسکی معلولان گام موثری برداریم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین