کد خبر: ۳۰۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
مصاف پرسپولیس و گل گهر در نیمه اول با تساوی یک بر یک پایان یافت.
ناطقان: از هفته هفدهم لیگ برتر ایران، گل‌گهر سیرجان  از ساعت ۱۷ میزبان پرسپولیس بود که این مسابقه در نیمه اول با تساوی یک بر یک پایان یافت.

حامد پاکدل در دقیقه ۱۳ برای پرسپولیس و کی‌روش استنلی در دقیقه ۳۳ برای گل‌گهر گلزنی کردند.

موقعیت‌های حساس

در دقیقه چهار، حامد پاکدل فرصت گلزنی بسیار خطرناکی در اختیار داشت که ضربه او در موقعیت تک به تک به خوبی توسط حامد فروزان دفع شد. در دقیقه ۹، کی‌روش استنلی اولین موقعیت گل‌گهر را خلق کرد که ضربه او به صورت ناقص توسط حامد لک دفع رد.

گل: نخستین گل بازی در شرایطی در دقیقه ۱۳ به ثمر رسید که ارسال رامین رضاییان به روی دروازه با شیرجه حامد پاکدل همراه بود و توپ با برخورد به دست او وارد دروازه شد تا اعتراض گل گهری‌ها را به دنبال داشته باشد اما داور از تصمیمش برنگشت.

حامد لک در دقیقه ۱۵ خروج اشتباهی داشت و توپ مقابل پای عاشوری افتاد که ضربه او در آستانه ورود به دروازه توسط مدافعان پرسپولیس به کرنر رفت.

در دقیقه ۲۴، کمال کامیابی‌نیا می‌توانست اختلاف را به دو گل برساند اما ضربه سر او در مقابل دروازه، خوب نبود و توپ به بیرون رفت. در دقیقه ۲۵، بهنام برزای پا به توپ وارد محوطه جریمه پرسپولیس شد که سیدجلال حسینی توپ را به کرنر فرستاد اما زمین خوردن برزای، با اعتراض شدید دیگری از سوی تیم میزبان همراه بود.

گل: در دقیقه ۳۲، کی‌روش استنلی با ضربه سر دروازه حامد لک را گشود و بازی مساوی شد. روی این گل حامد لک خروج اشتباهی از دروازه داشت.

در دقیقه ۳۴، سعید آقایی با شوتی محکم دروازه گل‌گهر را تهدید کرد که محسن فروزان جلوی ورود توپ به دروازه را گرفت.

ترکیب پرسپولیس:حامد لک، سید جلال حسینی، وحدت هنانوف، رامین رضاییان، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا (کارت زرد)، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، وحید امیری و حامد پاکدل.

ترکیب گل‌گهر: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، محمدرضا خانزاده، شایان مصلح (میلاد زکی‌پور ۳۱)، امین پورعلی، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علی اصغر عاشوری، سعید صادقی، مرتضی تبریزی (امین قاسمی نژاد ۳۱) و کی‌روش استنلی.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین