کد خبر: ۳۰۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
در ین بخش از قسمت سرگرمی ناطقان طالع بینی روزانه را مشاهده می کنید.


فال روزانه،فال روز
ماه تولدفال روزانه - پنجشنبه 05 اسفند 1400
فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: امروز بلاتکلیف خواهید ماند. این به حدس و گمان منجر می شود که به خودی خود چیز بدی نیست، مگر اینکه تمام پول خود را در این معامله قرار دهید. همچنین مراقب باشید که در عشق و روابط از حدس های نادرست خودداری کنید.

فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: این روز قرار است به طور خاص نسبت به اعتقادات و اصول خود آگاه باشید. شما بسیار مغرور و حساس خواهید بود و به احتمال زیاد هیچ نظر یا انتقاد منفی را مطرح نمی کنید. هرکسی که جرأت داشته باشد آنها را مورد سوال یا تمسخر قرار دهد، پاسخ مناسبی از شما دریافت خواهد کرد. با این به شما هشدار می دهیم که نسبت به عقاید دیگران مدارا بیشتری داشته باشید.

فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: شما برای ترتیب دادن یک گردهمایی خانوادگی یا دور هم جمع شدن در خانه تلاش کرده اید. امروز بهترین روز برای انجام آن است. همچنین احتمالاً برخی از دوستان نزدیک و همکاران مهم خود را دعوت خواهید کرد. همسرتان از همراهی با عزیزانتان لذت خواهد برد.

فال روزانه تیر

فال روز متولدین تیر: به احتمال زیاد امروز را با بهترین روحیه شروع می کنید. شور و شوق و نشاط شما مسری خواهد بود و قادر خواهید بود هر جا که بروید خلق و خوی خود را بالا ببرید. با این حال، شور و شوق شما می تواند کوتاه مدت باشد و زیر بار اخبار بد از بین برود و شما را پریشان کند. توصیه می کنیم در صورت احساس استرس، استراحت کنید.

فال روزانه مرداد

فال روز متولدین مرداد: به احتمال زیاد روز کاری است و برای شما بسیار پر هیجان خواهد بود. ممکن است درگیر مکالمات و معاملات رسمی باشید. همچنین، وقتی تلاش می کنید وضعیت کسب و کارتان را بررسی کنید، از اینکه خودتان را در جلسات می‌بینید، تعجب نکنید. بعد از یک روز طولانی و خسته کننده، طبیعی است که بعد از ظهر را با معشوق خود استراحت کنید.

فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهریور: بیشتر امروز را در جمع خانواده و دوستان سپری خواهید کرد. دانش آموزان ممکن است بر امتحانات آتی تمرکز کنند و یاد خواهند گرفت که بین مطالعه و اوقات فراغت به همان اندازه تعادل برقرار کنند. روز خوبی برای خرید ملک است. به طور کلی، یک روز برای دراز کشیدن و استراحت دادن به ذهن تان لازم است.

فال روزانه مهر

فال روز متولدین مهر: امروز روزی است که به نظر می رسد با هر آنچه مردم می گویند موافق هستید، بدون اینکه حتی یک نکته انتقادی به آن وارد کنید. این فقط یکی از آن روزهایی است که از همه چیز اطراف خود شگفت زده می شوید. چنین رویکرد انعطاف پذیری به شما این امکان را می دهد که در دیدگاه ها و روش های خود معقول باشید.

فال روزانه آبان

فال روز متولدین آبان: ممکن است امروز یک وسیله نقلیه موتوری پیشرفته یا یک خانه بخرید. علاوه بر این، روحیه سخاوتمندانه شما ممکن است شما را به خرید یک هدیه گران قیمت برای شریک زندگی خود وادار کند. ممکن است روز رضایت بخشی داشته باشید.

فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر: امروز، مافوق شما در محل کار قرار است به شما در بسیاری از وظایف پیچیده اعتماد کند. اما، پس از تلاش، مطمئناً خوش خواهید درخشید و از کارتان قدردانی می شود. اگر مشوق های نقدی به سراغتان آمد، تعجب نکنید؛ این ممکن است واقعاً ثروت شما باشد.

فال روزانه دی

فال روز متولدین دی: اگر در معاملات مالی خود به موفقیت غیرمنتظره ای دست پیدا کردید، تعجب نکنید، شما انعطاف پذیر خواهید بود، بیش از حد معمول، و نسبت به مشکلات دیگران حساس خواهید بود و آنها را درک خواهید کرد. برای کسانی که به دنبال تحصیل هستند، رشد تحصیلی قطعی است.

فال روزانه بهمن

فال روز متولدین بهمن: امروز، شما با درهم ریختگی مبارزه خواهید کرد! و کار خود را سازماندهی می کنید. شما همچنین مشکلات را در یک لحظه حل خواهید کرد. تصمیماتی وجود دارد که باید گرفته شود پیشنهاد می کنیم قبل از تصمیم گیری به دقت تحقیق کنید.

فال روزانه اسفند

فال روز متولدین اسفند: تمام رژیم هایی که تحت آن قرار گرفته اید، سرانجام، نتایج خود را نشان خواهند داد. سطح انرژی و اشتیاق شما به احتمال زیاد بالا خواهد بود. یک روز روشن و زیبا در انتظار شماست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین