کد خبر: ۳۰۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
برنامه "سریالیست" امشب، پنجشنبه پنجم اسفند ماه میزبان کارگردان و بازیگر سریال "برف بی صدا می بارد" می‌شود.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی برنامه، در قسمت امشب «سریالیست»، پدرام کریمی میزبان کارگردان و بازیگر سریال «برف بی‌صدا می بارد» است.

 پوریا آذربایجانی، کارگردان و پوریا شکیبایی، بازیگر سریال «برف بی صدا می‌بارد» مهمانان اولین بخش از برنامه هستند و مجری برنامه با آنها درباره این سریال که تاکنون بیش از ۵۰ قسمت آن از شبکه سه روی آنتن رفته است و پخش آن کماکان ادامه دارد، گفت و گو می کند.

همچنین بخش پرونده "سریالیست" با حضور محمد فیلی، بازیگر پیشکسوت تلویزیون مرور می‌شود.

در بخش نوستالژی، اکبر رحمتی دیگر بازیگر پیشکسوت مهمان برنامه است و از مجموعه آثاری می‌گوید که طی بیش از چهار دهه در آنها نقش آفرینی کرده است.

به گزارش ایسنا، «سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی با اجرای پدرام کریمی کاری از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک سیماست که پنجشنبه‌ها ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین