کد خبر: ۳۰۳۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
جانشین پلیس‌ پیشگیری پایتخت از شناسایی محل فعالیت اعضای یک شرکت هرمی و دستگیری ۷ نفر از اعضای آن خبر داد.
ناطقان: جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به شناسایی محل فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در شهرک ولیعصر(عج) از دستگیری 7 نفر از اعضای این شرکت خبر داد.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: علی رغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه شرکت‌های هرمی، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در این راه نابود می‌کنند.

وی گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر تبلیغات گسترده یک شرکت هرمی در زمینه‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز در شهرک ولیعصر(عج)، بررسی موضوع در دستور کار کلانتری این محل قرار گرفت.

جانشین پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه ماموران عملیات کلانتری شهرک ولیعصر (عج) با انجام اقدامات فنی و تحقیقات نامحسوس، محل فعالیت اعضای این شرکت هرمی را در یک باب منزل مسکونی شناسایی کردند افزود: با هماهنگی قضائی 7 متهم این پرونده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی از کشف 60 جلد کتاب و جزوات آموزشی و 15 حلقه لوح فشرده در بازرسی از محل دستگیری متهمان خبر داد و تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اقدامات مقابله‌ای پلیس با شرکت‌های هرمی بیان داشت: فعالیت اینگونه شرکت‌ها هیچگونه وجهه قانونی ندارد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین