کد خبر: ۳۰۴۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
«دیمیتری پسکوف» اعلام کرد که پوتین روز گذشته در انتظار به نتیجه رسیدن پیشنهاد مذاکره به مقامات اوکراین دستور توقف موقت جنگ را صادر کرد ولی پس از مخالفت کی یف با مذاکره، پیشروی ها ادامه یافت.
ناطقان: به نقل از روسیا الیوم، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین اعلام کرد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور ظهر روز گذشته جمعه در انتظار به نتیجه رسیدن پیشنهاد مذاکره به مقامات اوکراین دستور توقف موقت عملیات نظامی را در این کشور را صادر کرد ولی «کی یف» پیشنهاد مذاکره را نپذیرفت و به همین علت حملات امروز شنبه از سر گرفته شد و نیروهای نظامی روسیه به پیشروی خود ادامه دادند.

در همین رابطه، دفتر ریاست جمهوری اوکراین نیز اعلام کرد مذاکره با مسکو را نپذیرفته است زیرا پیش شرط‌های مذاکره مورد قبول کی یف نیست.

این در حالی است که «سرگئی نیکیفوروف» سخنگی دفتر ریاست جمهوری اوکراین عصر روز گذشته اعلام کرد با پیشنهاد مسکو برای مذاکره موافقت کرده و رایزنی‌ها برای تعیین زمان و مکان مذاکرات در جریان است.

پسکوف روز گذشته پس از اعلام موافقت کی یف با پیشنهاد مذاکره گفت: ما موافقت خود را با برگزاری مذاکرات در «مینسک» پایتخت بلاروس اعلام کرده بودیم ولی طرف اوکراینی «ورشو» پایتخت لهستان را انتخاب و پس از آن تماس خود را با ما قطع کردند.

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه همچنین گفت: تحریم‌های غرب بسیار جدی است ولی روسیه از قبل خود را برای آن آماده کرده بود.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین