کد خبر: ۳۰۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
پسربچه ۶ ساله‌ای که پس از ربوده‌شدن از سوی مرد تبهکار به داخل چاه ۴۰ متری پرت شده اما به طرز معجزه‌آسایی زنده مانده بود، جزئیات این حادثه را برای خانواده‌اش بازگو کرد.
ناطقان: روزنامه «ایران» نوشت: روز گذشته مادر این کودک که از زنده‌ماندن و سلامتی او خدا را شکر می‌کرد درباره صحبت‌های پسرش پس از خروج از چاه گفت: خدا ما را خیلی دوست داشت که پسرم «داوود» را دوباره به ما هدیه داد.

وقتی زن جوان این را گفت صدایش به لرزه افتاد و با همان حس مادرانه از سختی‌های دوری فرزندش گفت: من فرزندان دیگری هم دارم اما برای یک مادر فرقی ندارد ۱۰ تا فرزند هم داشته باشی جان تک‌تکشان برایت مهم است و وقتی حتی یکی‌شان نباشد ذهن و روحت در عذاب است. در این ۶ روزی که پسرم گم شده بود تنها کاری که از دستم برمی‌آمد دعا بود و گریه. من در این شش روز حتی نتوانستم لقمه‌ای نان در دهانم بگذارم چون به یاد داوود بودم و همش فکر می‌کردم که الان داوود چه می‌کند.

زن جوان در ادامه درباره شرایط جسمانی و روحی پسرش گفت: در حال حاضر پسرم خوب است اما چون شش شبانه روز نه آب و نه غذا خورده بود پزشکان می‌گویند معده‌اش خشک شده و نمی‌تواند غذا بخورد. البته خداروشکر وضعیت روحی‌اش خوب است و تنها چیزی که او را آزرده نیش حشرات است که در چاه بدنش را گزیده‌اند. داوود می‌گوید در این مدت مورچه‌ها تمام بدنش را گاز گرفته‌اند اما به گفته خودش با مورچه‌ها دوست شده و تنها دوستانی که در چاه داشته همان‌ها بوده‌اند. می‌گفت چاه تاریک بوده و هیچ صدایی نمی‌آمده و سرما خیلی آزارش می‌داده است. پسرم می‌گوید مرد غریبه همان شب اول او را داخل چاه انداخته است. من دو پسر دارم ما مجبور هستیم برای تأمین معاش از آنها کمک بگیریم. یک میلیون تومان کرایه خانه می‌دهیم و تأمین مخارج زندگی و بچه‌ها برایمان سخت است. پسرم به‌خاطر بازی و عشق به دوچرخه فریب این مرد را خورده و با همین ترفند او را ربوده است.

مادر داوود می‌گوید: به دستور بازپرس پرونده مأموری برای حفاظت از پسرم مقابل در اتاق بیمارستان گذاشته‌اند و کسی حق رفت‌وآمد ندارد.

وی درباره شکایت او و پدر داوود گفت: روز گذشته به دادگاه رفتیم و شکایت کردیم و خواستار مجازات او شدیم در حالی‌که متهم با ارائه وثیقه خواستار آزادی خودش بود اما ما گفتیم نباید آزاد شود چون اگر معجزه خدا نبود پسرم الان مرده بود. بی‌شک او یک قاتل است و معلوم نیست این بلا را سر چندین کودک آورده است و باید هرچه زودتر محاکمه شود.

این پسر ۶ ساله روز ۲۸ بهمن از سوی مردی شرور در کرمان ربوده شد اما با تلاش مأموران پلیس و پس از دستگیری، متهم اعتراف کرد کودک را به بهانه خرید دوچرخه دزدیده و با خود به باغی در اطراف کرمان برده و درون چاه انداخته است. بنابراین شامگاه پنجشنبه ۴ اسفند کودک زنده از چاه بیرون کشیده شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین