کد خبر: ۳۰۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹
نخست وزیر انگلیس؛
بوریس جانسون با اشاره به سفرش به لهستان و استونی گفت : ما در حمایت از اوکراین دویست میلیون پوند کمک کردیم و در ادامه از متحدان‌مان حمایت و فشار بر روسیه را بیشتر می‌کنیم. تردیدی ندارم روسیه شکست خواهد خورد.فشارها را بر روسیه بیشتر اما وارد فاز نظامی نخواهیم شد اگر ما وارد درگیری مستقیم نظامی شویم این به نفع پوتین است.
ناطقان:  نخست وزیر انگلیس گفت ما نخستین کشوری بودیم که در حمایت از اوکراین تحریم‌ها علیه حامیان پوتین را شکل دادیم.

جانسون متعهد شد که تسلیحات بیشتری را به نیروهای تحت محاصره اوکراین برساند –  رز خبر


بوریس جانسون با اشاره به سفرش به لهستان و استونی گفت ما در حمایت از اوکراین دویست میلیون پوند کمک کردیم و در ادامه از متحدان‌مان حمایت و فشار بر روسیه را بیشتر می‌کنیم. تردیدی ندارم روسیه شکست خواهد خورد.

وی افزود پوتین به یک کشور مستقل حمله کرده است و امیدوارم در مجمع عمومی سازمان ملل همه علیه روسیه و پوتین رای دهند. صبح امروز با زلنسکی تلفنی گفت و گو و تاکید کردم از تلاش‌ها در حمایت از وی فروگذاری نخواهد شد.



نخست وزیر انگلیس در پاسخ به پرسش کایر استارمر رهبر حزب کارگر و رئیس دولت سایه انگلیس که خواهان تشدید اقدامات علیه روسیه و شخص پوتین و حامیانش شده بود؛ گفت ما بیش از دویست فرد روسی را تحریم کردیم. ما نخستین کشوری بودیم که شرکت هواپیمایی روسیه ائروفلوت را تحریم و تلاش کردیم سوئیفت به روی روسیه بسته شود که اثر آن از هم اکنون بر روسیه اشکار شده است.

استارمر با اعلام حمایت از اقدامات ضد روسی دولت گفت بریتانیا سالهاست به بهشت پول‌های سرقت شده از روسیه مبدل شده و همه حامیان روسیه و پوتین باید تحریم شوند. او همچنین مشخصا درباره علت تحریم نشدن رومن ابراموویچ میلیاردر روسی و مالک باشگاه چلسی پرسید، اما جانسون از پاسخ دادن به آن طفره رفت و گفت ما اقدامات گسترده‌ای علیه روسیه و حامیان پوتین انجام دادیم.
نخست وزیر انگلیس در پاسخ به درخواست‌ها برای تشدید فشار نظامی بر روسیه گفت اگر ما وارد درگیری مستقیم نظامی شویم این به نفع پوتین است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین