کد خبر: ۳۰۴۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
رئیس جمهور ونزوئلا ضمن انتقاد از سیاست های تحریمی آمریکا و اروپا علیه روسیه، گفت: اعمال تحریم علیه مسکو توسط واشنگتن و متحدانش، دیوانگی است.
ناطقان: به نقل از روسیا الیوم، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا جدیدترین مواضع خود در قبال بحران اوکراین را مطرح کرد. وی به شدت از تحریم‌های آمریکا و اروپا علیه روسیه انتقاد کرد.

اعمال تحریم علیه روسیه دیوانگی است/آمریکا جهان تک‌قطبی را میخواهد

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور ونزوئلا با اشاره به سلسله تحریم‌های وضع شده علیه روسیه توسط ایالات متحده آمریکا و متحدان آن، گفت: اعمال تحریم‌های گسترده علیه مسکو دیوانگی است.

وی همچنین به انتقاد از سیاست‌های آمریکا و غرب در قبال کشورهای مختلف پرداخت و یادآور شد: آمریکا و غرب به دنبال ایجاد جهان تک قطبی هستند در آن به راحتی بتوانند سلطه و هیمنه خود را بسط دهند.

پیشتر مادورو با پوتین، همتای روسی خود به صورت تلفنی گفتگو کرده بود. مادورو خطاب به پوتین گفت: ونزوئلا از اقدامات قاطعانه روسیه در اوکراین حمایت می‌کند. ما در عین حال، اقدامات بی ثبات کننده ایالات متحده آمریکا و نیز کشورهای عضو سازمان ناتو را بشدت محکوم می‌کنیم.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین