کد خبر: ۳۰۴۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
جاده هراز به علت بارش باران و ریزش سنگ صبح امروز بسته شده بود دقایقی قبل بازگشایی شد.
ناطقان: رییس پلیس راه مازندران گفت: جاده هراز به علت بارش شدید باران و ریزش سنگ صبح امروز بسته شده بود دقایقی قبل بازگشایی شد.


سرهنگ جهان تاب افزود: هم اکنون به دلیل بارش باران ارتفاعات جاده های کندوان ، هراز و سوادکوه لغزنده است و رانندگان با سرعت مطمئنه از مسیرها تردد کنند .


او ادامه داد : رانندگان از توقف در معابر کوهستانی پرهیز کنند چرا که احتمال سقوط بهمن ، ریزش سنگ و رانش کوه در این محور‌ها وجود دارد.


رییس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون آمد وشد خودروها در جاده های سوادکوه ، چالوس ،هراز ، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است .


سرهنگ جهان تاب افزود: افراد از سفر‌های غیر ضروری در جاده‌های کوهستانی پرهیز کنند.


مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰هزار و ۷۰۰کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.



منبع: خبرگزاری صدا و سیما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین