کد خبر: ۳۰۴۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
رئیس پلیس راه استان مازندران از بازگشایی محور هراز پس از توقف وزش باد شدید و کاهش باران و نیز تردد روان در این محور خبر داد.
ناطقان: یدالله جهان‌تاب گفت: به دنبال بارش باران در محور هراز و وزش باد شدیدی که صبح امروز جمعه در مازندران رخ داد، خطر ریزش سنگ در این محور محتمل بود که در نتیجه محور هراز از سمت آمل به تهران و و بالعکس مسدود شد.

جهان‌تاب خاطرنشان کرد: پس از پایان یافتن ورزش باد و کاهش ریزش باران، در حال حاضر محور هراز بازگشایی شده و در صورت اطلاعیه جدید جوی تصمیمات بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در محورهای مواصلاتی استان عادی و روان بوده اما پیش‌بینی می‌شود در ساعت های آینده حجم ترافیک افزایش پیدا کند.

رئیس پلیس راه استان مازندران خطاب به هموطنان توصیه کرد: رانندگان هنگام تردد در محورها به ویژه ارتفاعات با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از توقف در مسیرهای پرخطر و محورهای کوهستانی به دلیل احتمال ریزش سنگ و کوه پرهیز کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین