کد خبر: ۳۰۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳
معاون هماهنگ‌کننده سپاه:
سردار نقدی با بیان اینکه امروز در کشوری که به آن حمله شده، در میان آن همه نظامیان، دانشمندان بزرگ و صنعتگرانی که صاحب نام هستند گفت: یک بازیگر طنز، رهبر کشوری می‌شود که جوانان آن باید به فرمان او وارد میدان جنگ شوند؛ البته چنین رهبرانی در سایر کشورها هم وجود دارند، به عنوان مثال رهبر آمریکا فردی است که ۱۳ نفر خانم به خاطر تعدی به آن‌ها از او شکایت کردند.
ناطقان: سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه عصر امروز در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران دومین مراسم تحلیف دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های نیروهای مسلح که در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) برگزار شد، با تبریک میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع)، اظهار کرد: نعمت سربازی و پاسداری در نظامی که ولی آن خدا و رسول خداست و سربازی در نیروهای مسلحی که فرمانده آن انسان وارسته‌ای است، در دنیایی که فرماندهان آن یکی از دیگری فاسدتر هستند، چگونه می‌شود نعمت خداوند را شکر گفت؟

وی ادامه داد: در دنیایی که نیروهای مسلح آن‌ها در مسیر تفکر انسان‌های جاه‌طلب جان می‌دهند، خداوند متعال ما پذیرفته که در نظامی مقدس و زیر نظر یکی از زاهدترین و عالم‌ترین افراد خدمت کنیم.

سردار نقدی اضافه کرد: امروز در کشوری که به آن حمله شده، در میان آن همه نظامیان، دانشمندان بزرگ و صنعتگرانی که صاحب نام هستند، یک بازیگر طنز، رهبر کشوری می‌شود که جوانان آن باید به فرمان او وارد میدان جنگ شوند؛ البته چنین رهبرانی در سایر کشورها هم وجود دارند، به عنوان مثال رهبر آمریکا فردی است که ۱۳ نفر خانم به خاطر تعدی به آن‌ها از او شکایت کردند و یا رئیس‌جمهوری که قاچاقچی است، در دنیا حکومت می‌کنند، اما در جمهوری اسلامی ایران، رهبری وجود دارد که ولی‌فقیه و انسان وارسته‌ای است.

وی، مردم ایران را از ملت صدر اسلام والاتر دانست و گفت: خدمت به چنین مردمی از بزرگترین افتخارات است، زیرا در دنیایی که افراد وحشی و آدمکش و بی‌اخلاق، الگوی جوانان و نظامیان آن‌هاست، ما در نیروی مسلحی کار می‌کنیم که الگوی آن‌ها ابوالفضل العباس (ع) است؛ کسی که نهایت آزادگی و بندگی است، پس چگونه شکرگزار این نعمت باشیم.

سردار نقدی با اشاره به خدمات نیروهای به مردم در بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله، افزود: نظامیان ما در هر صحنه‌ای مانند سیل و زلزله و خدمت به مردم در خط مقدم و کنار مردم هستند، این نظامیان را نمی‌توان با نظامیانی که با سنگدلی کامل کودکان را می‌کشند، قیاس کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه تأکید کرد: همه ما باید قدردان این نعمت عظیم، یعنی نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

سردار نقدی خطاب به جوانان گفت: از این فرصت سربازی استفاده کرده و قدردان این نعمت باشید و با تأسی به شهدا در برابر دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران بایستید، همانگونه که نسل‌های پیش از شما به میدان آمدند و در برابر رژیم تا بن دندان مسلح پهلوی و آمریکای جنایتکار ایستادند، آن‌ها بدون ترس در برابر داعش‌های وطنی، یعنی منافقین که کودکان و نوجوانان و زن و مرد را به خاطر علاقه به انقلاب به شهادت می‌رساندند، تمام‌قد ایستادند و این ایستادگی و مقاومت مردم موجب شد دیگر اثری از این گروهک‌های جنایتکار مورد حمایت آمریکا و استکبار نمی‌بینید.

وی با اشاره به جنگ تحمیلی و قیاس آن با بحران اوکراین، گفت: امروز وقتی به تهاجم روسیه به آمریکا نگاه می‌کنیم، می‌بینیم روسیه ۴۵۰۰ تانک دارد، اما رژیم صدام در آن زمان بیش از ۵۵۰۰ تانک داشت، ارتش رژیم بعث در مدت کوتاهی کویت را تصرف کرد، اما مردم ما و نیروهای مسلح با تمام توان مقابل آن‌ها ایستادند و موجب شدند که حتی امروز هم کسی جرأت تهاجم نظامی به کشور نداشته باشد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ادامه داد: در دوران بعد از دفاع مقدس هم نیروهای مسلح ما درخشیدند و پهپاد متجاوز آمریکا را که تنها چند متر وارد حریم کشور ما شده بود را منهدم کرده و این زنجیره افتخارات در مأموریت‌های مستشاری و در مقابله با گروه‌های تکفیری ادامه پیدا کرد و با آموزش و راهنمایی جوانان محور مقاومت در سوریه، عراق، لبنان و فلسطین توانستند داعش مورد حمایت آمریکا و استکبار جهانی و ارتش مجهز و بدون شکست رژیم صهیونیستی را به در چند جنگ پیاپی شکست دهند.

سردار نقدی با تأکید بر اینکه فلسطین و سرزمین‌هایی اشغالی باید آزاد شود خطاب به دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)، گفت: شما پاسداران با همکاری هم‌رزمان خود در ارتش و انتظامی کشور وظیفه تحقق آرزوی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا در آزادی قدس شریف را بر عهده دارید.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین