کد خبر: ۳۰۴۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ؛
سید احمد علم الهدی، روز یکشنبه در دیدار با جمعی از مسوولان ارشد سپاه استان افزود:تعلق خاطر انقلابی و دلبستگی اعتقادی مردم به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با وجود دشمنی‌‎‌هایی که از طرف منافقان و معاندان در داخل و خارج کشور با این شجره طیبه صورت می‌گیرد، بدون شک به برکت توجهات خاصه امام زمان (عج) است.
ناطقان: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سید احمد علم الهدی، وی روز یکشنبه در دیدار با جمعی از مسوولان ارشد سپاه استان افزود: باید شاکر بود که سپاه پاسداران با همه این توطئه‌های بدخواهان انقلاب و ملت، امروز از جمله محورهای مهم اقتدار نظام است.


علم‌الهدی: این حرف که رهبری معصوم نیست، دنباله‌اش رویارویی با پیغمبر است/  ویدئو


وی ادامه داد: نخستین رژه پاسداران انقلاب اسلامی که پس از انقلاب در خیابان طالقانی تهران و پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد، آغازی بر استقرار یک شجره طیبه بود که امروز همه نظام و امت در سایه آسایش آن هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار داشت: امام خمینی (ره) فراتر از نبوغ سیاسی و جایگاه ولایت فقیه، عبد صالح خدا بود و به سبب جایگاه ایمانی و عرفانی خود، در بسیاری از بزنگاه‎های حساس انقلاب امت را راهبری می‎‌کرد. نامگذاری سومین روز ماه شعبان المعظم و روز ولادت اباعبدالله (ع) بنام روز پاسدار نیز تدبیر حکیمانه‌‎ای بود که به‎ واسطه آن، نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از همان ابتدا با سیره امام حسین(ع) و بویژه قیام عاشورا گره خورد و تاکنون در پهنه توسعه قیام عاشورا، اقتدار سپاه نیز در حال گسترش است.

وی گفت: این مردم روزهایی را تجربه کرده‌اند که تأمین یک گلوله توپ برای شلیک به سمت دشمن متجاوز برایشان همچون یک معضل و مشکل بزرگ بود، اما اکنون ایران اسلامی موثرترین نقش را در این جغرافیا ایفا می‎‌کند و دشمن دور و نزدیک او از بُرد موشک‎هایش وحشت‌‎زده است.

علم الهدی افزود: مجاهدت پاسداران در عرصه‌های مختلف دفاعی، فناوری، فرهنگی، تعالی معنوی و حتی کادرسازی، کار را به جایی رسانده که انقلاب اسلامی به‌‎عنوان یک جریان مقتدر بین المللی در منطقه ایفای نقش کند و در همه حوزه‌‎ها، چالش غیرقابل سرکوب برای مستکبران عالم باشد.

وی با تأکید بر ضرورت تقویت اخلاص و ایمان در میان پاسداران جوان انقلاب اسلامی تصریح کرد: امام خمینی (ره)، سوم شعبان و سالروز ولادت اباعبدالله (ع) را بنام روز پاسدار نامگذاری کردند تا پاسداران انقلاب در هر لحظه، خود را همچون یاران حضرت سیدالشهدا (ع) در کربلا بدانند و در جریان مقایسه اخلاص و انگیزه‌های خود با آن مردان راستین خدا، باورهای خود را متعالی کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: هرکس که در وجود خود دغدغه‌ای برای بقای این نظام الهی و تثبیت جایگاه آن احساس می‌کند، در این شرایط باید خود را با اصحاب سیدالشهدا (ع) در کربلا مقایسه کند تا پس از بررسی و خودکاوی دریابد که تا چه حد نسبت به خود و تکلیفی که بر دوش دارد، احساس وظیفه می‎‌کند.

وی گفت: تقویت اخلاص و پایمردی بر انگیزه ‎های خالصانه و خدایی، مهم‎ترین مؤلفه و نیاز دلسوزان انقلاب اسلامی در امتداد این مسیر پر توفیق است. از یک برادر بسیجی ساده گرفته تا عالی‎ترین مقامات مسوولیتی کشور، هرکس که از "برای خدا کارکردن" به "برای خود کارکردن" برسد، در جهاد و فعالیت خود شکست خواهد خورد.

 علم الهدی اظهار داشت: آحاد ملت می‌توانند پاسدار انقلاب اسلامی باشند، در شرایطی که همواره خود را در محضر پروردگار بدانند و مخلصانه وارد میدان دفاع از حق شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین