کد خبر: ۳۰۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
وزیرکشور انگلیس خواستار اخراج روسیه از پلیس بین الملل موسوم به اینترپل شد.
ناطقان:  به نقل از اسکای نیوز، وزیر کشور انگلیس از سازمان پلیس بین الملل موسوم به اینترپل خواست تا دسترسی و عضویت روسیه در این سازمان را به حالت تعلیق درآورد و مسکو را در شرایط فعلی اخراج کند.

 انگلیس خواستار اخراج روسیه از اینترپل شد


«پریتی پاتل»، وزیر کشور انگلیس این درخواست را در نامه‌ای از اینترپل مطرح کرده و تاکید کرده مسکو نبایستی به اطلاعات اینترپل دسترسی داشته باشد.

پاتل همچنین در ادامه گفت: «بریتانیا شانه به شانه اوکراین می‌ایستد.»

وزیر کشور انگلیس در این ارتباط اعلام کرد: «در پاسخ به درخواست اوکراین و در کنار همتایان خود از استرالیا، کانادا، نیوزلند و ایالات متحده، من به دبیرکل اینترپل نامه نوشتم و از اینترپل و کمیته اجرایی آن خواستم تا در مورد تعلیق فوری دسترسی روسیه به اینترپل تصمیم بگیرند.»

به گفته وزیر کشور انگلیس، «روسیه سابقه سو استفاده از این سیستم‌ها را دارد و ما باید از هم اکنون برای حفاظت از یکپارچگی اینترپل اقدام کنیم.»
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین