کد خبر: ۳۰۵۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹
در ین بخش از قسمت سرگرمی ناطقان طالع بینی روزانه را مشاهده می کنید.


فال روزانه،فال روز
ماه تولدفال روزانه - سه شنبه 17 اسفند 1400
فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: ممکن است امروز باعث دلشکستگی شوید، پس مراقب باشید! جدا از این، زندگی عاشقانه شما پایدار است. اگر متاهل هستید، رابطه شما شدیدتر می شود و دلبستگی تقویت می شود.

فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: امروز به حالات و رفتار خود اهمیت دهید، احتمالاً به بسیاری از دوستانتان آسیب می زنید و آن ها را از دست می دهید. افکار و احساسات شما بی جهت ناپایدار و غیرقابل پیش بینی خواهد بود. ممکن است همیشه نتوانید آرامش خود را حفظ کنید، و خود را کنترل کنید. تغییر مکان می تواند راه درستی برای مقابله با شرایط باشد.

فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: شما می توانید توجه خود را بین زندگی شخصی و حرفه ای تقسیم کنید. محل کار بسیار هیجان انگیز خواهد بود. در شب فرصت های زیادی برای نشان دادن محبت خود به عزیزانتان را خواهید داشت.

فال روزانه تیر

فال روز متولدین تیر: امروز ممکن است زمان فوق العاده ای را با عزیزان خود بگذرانید. علاوه بر این، امروز برای تجارت نیز خوب خواهد بود. به عنوان یک کارآفرین، ممکن است بتوانید معاملات و سرمایه گذاری های مهمی را که در راه است، ببینید.

فال روزانه مرداد

فال روز متولدین مرداد: تا زمانی که رویاهای بزرگی دارید، دنیا کوچک است. پیش بینی می شود که شما از مرزهای معمول خود عبور کنید. این مسیر ساده ترین راه نیست، زیرا ممکن است متقاعد کردن افرادی که دید متفاوتی دارند، به خصوص روسای محافظه کار، سخت باشد. اما با شانس و اقبال، می بینید که معاملات تجاری در حال انجام شما، به نتایج خوشایندی می رسد.

فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهریور: به احتمال زیاد تماس های خارجی منبعی برای سود پولی خواهند بود. در هر کاری که امروز انجام می دهید فوق العاده عمل خواهید کرد.

فال روزانه مهر

فال روز متولدین مهر: امروز ممکن است تمایل شدیدی برای بازسازی خانه خود داشته باشید. ممکن است این چیزها کوچک باشند، اما خرید یک نمایشگر جدید می تواند کمک زیادی به تغییر دکوراسیون خانه ی شما داشته باشد.

فال روزانه آبان

فال روز متولدین آبان: امروز روز مناسبی برای انجام معاملات در خانه یا وسایل نقلیه خواهد بود. احتمالاً در جبهه کسب و کار، سود کمتری از حد انتظار خواهید داشت. تلاش خالصانه و سخت کوشی به شما کمک می کند که از رقابت جلوتر بمانید.

فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر: ممکن است بعدازظهر قراری برای ملاقات کاری یا برای تفریح ​​و شادی داشته باشید. با این حال، ممکن است هزینه زیادی برای بهبود ظاهر خود صرف کنید.

فال روزانه دی

فال روز متولدین دی: جاه طلبی های شما به زندگیتان جهت می دهند. در محل کار، برای رسیدن به کمال تلاش خواهید کرد و مراقب هر جزئیاتی هستید که می تواند نتایج مورد انتظار را خراب کند. همچنین، شما در اجرای ایده ها بین هم تیمی های خود درخشان خواهید بود. در پایان، می توانید انتظار داشته باشید که در کار خود به نتایج مثبتی، دست پیدا کنید.

فال روزانه بهمن

فال روز متولدین بهمن: امروز، ایده های شما می درخشند و تمام توجه دیگران را به خود جلب می کند. شما باید به سرعت در مورد مسائل خاصی تصمیم بگیرید، اما تصمیمات بزرگ را فعلاً رها کنید.

فال روزانه اسفند

فال روز متولدین اسفند: صداقت شما نشانه بارز شماست و همان باعث می شود که امروز پاداش های فراوانی برای شما، هم در محل کار و هم در روابط وجود داشته باشد. نوید می دهد که امروز از نظر مالی روز خوبی باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین