کد خبر: ۳۰۵۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
در ین بخش از قسمت سرگرمی ناطقان طالع بینی روزانه را مشاهده می کنید.


فال روزانه،فال روز
ماه تولدفال روزانه - چهارشنبه 18 اسفند 1400
فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: امروز در هر کاری که انجام می دهید خواهان آزادی کامل خواهید بود. و سرگرمی هایی مانند گشت و گذار در مرکز خرید یا رفتن به سینما برای نوجوانان مورد توجه است. در مجموع، این یک روز خانوادگی برای شما خواهد بود.

فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: شما امروز بیش از حد فکر می کنید. ممکن است مالکیت شما باعث درگیری شود. خشم خود را فرو ببرید تا از عوارض غیر ضروری جلوگیری کنید. پیش بینی می کنیم که درون نگری نیز بر افکار شما تأثیر می گذارد و شما را به کشف مشکلات و جستجوی راه حل ها سوق می دهد.

فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: به دلیل نوسانات خلقی غیرقابل پیش بینی خود، بارها و بارها در دو ذهن گیر خواهید یافت. این عامل استرس روانی خواهد بود. می توانید با صحبت کردن درباره مسائل خود با اعضای خانواده و کارشناسان، اضطراب خود را کاهش دهید. امروز باید مراقب سلامتی خود باشید.

فال روزانه تیر

فال روز متولدین تیر: امروز ایده های شما فوق العاده خواهد بود. مقام و منزلت شما بالا می رود. مردم تلاش های شما را تحسین خواهند کرد. (از زحمات شما قدردانی خواهد شد). روز خلاقیت و موفقیت، همراه با برکت می باشد.

فال روزانه مرداد

فال روز متولدین مرداد: بیشتر وقت شما در محل کار می گذرد. امروز در تمام وظایف خود عالی خواهید بود. روابط حرفه ای با همکاری مشخص خواهد شد. با همکاران خود روابط صمیمانه ای خواهید داشت. امروز یک روز خوب و پیشرو برای تجارت است.

فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهریور: به احتمال زیاد شما برای حل مشکلات ایده هایی ارائه خواهید کرد و آن ها معجزه می کنند.

فال روزانه مهر

فال روز متولدین مهر: کسانی از شما که متاهل یا عاشق هستند امروز لحظات خوبی را تجربه خواهند کرد. زمان بیشتری را با شریک زندگی خود می گذرانید، به او نزدیک تر خواهید شد. امروز برای شما روز پر از نشاط و شادی خواهد بود.

فال روزانه آبان

فال روز متولدین آبان: امروز برای کسانی که در تجارت هستند، نوید یک روز استثنایی است. در مذاکرات و داد و ستد ظرافت زیادی نشان خواهید داد.

فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر: شما در شب به مهمانی دعوت می شوید؛ اما شما تمایلی به مهمانی ندارید.

فال روزانه دی

فال روز متولدین دی: شما می خواهید برای افزایش دانش خود مهاجرت کنید اما شما هنوز شانس آن را نداشته اید. احتمالا امروز روز مناسبی برای شما خواهد بود تا دوباره برای تحصیلات عالی تلاش کنید. شما با فرصت های زیادی روبرو خواهید شد، اما باید آنها را به طور کامل شناسایی و کشف کنید.

فال روزانه بهمن

فال روز متولدین بهمن: امروز برای شما روز ارتباطات و معاشرت است. در حالی که در یک جمع خانوادگی هستید، از گپ زدن لذت خواهید برد! اما ممکن است در محل کار ترتیب جلسات را ترک کنید. یک روز پربار اما خسته کننده ای دارید.

فال روزانه اسفند

فال روز متولدین اسفند: شما در برقراری روابط مهارت دارید. شما اهمیت از دست دادن یک بحث مهم را برای به دست آوردن یک قلب درک می کنید و این کار را با هوشیاری انجام می دهید. در واقع، این منطقی است که دیگران از شما تقلید می کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین