کد خبر: ۳۰۵۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
برنامه تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تا پایان سال جاری مشخص شد.
ناطقان: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که با دو قرعه دو بازی متوالی خارج از خانه مواجه شده، این روزها و پس از دیدار برابر استقلال صدرنشین که منجر به شکست یک بر صفر شاگردان منصوریان شد، اردوی خود را در تهران برقرار کرده تا مهیای مصاف برابر پیکان رده هفتمی شود.

در صورتی که طلایی‌پوشان آبادانی بتوانند از سد خودروسازان عبور کنند، با پشت سر گذاشتن این تیم، مجددا به جمع هفت تیم بالای جدول صعود خواهند کرد و می‌توانند عیدی مناسبی به هواداران خود هدیه بدهند.

نفتی‌ها در این روزها، در زمین کارخانه الیاف واقع  در اتوبان فتح، سه راه شهریار تمرینات خود را زیر نظر علیرضا منصوریان دنبال می‌کنند.

منصوریان تمامی نفرات خود را در دیدار برابر پیکان در اختیار خواهد داشت و صنعت نفت بدون غایب، به مصاف حریف خود می‌رود.

این تیم عصر جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶ در تهران به مصاف پیکان خواهد رفت.

آبادانی‌ها پس از دیدار برابر پیکان، به تعطیلات نوروزی خواهند رفت و این تعطیلی‌ها تا سوم فروردین تداوم خواهد یافت. صنعت نفت آبادان از سومین روز سال جدید تمرینات خود را به منظور حفظ آمادگی برای دیدار برابر سپاهان از سر خواهند گرفت.

دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال، روز ۱۲ فروردین در آبادان برگزار خواهد شد.

همچنین، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان، فردا دوشنبه برای دومین بار نشست خبری با حضور اصحاب رسانه در این شهرستان برگزار خواهد کرد تا نسبت به ارائه گزارش از وضعیت این باشگاه اهتمام ورزد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین