کد خبر: ۳۰۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در هر روز ۳ نفر از شهروندان که اغلب عابر پیاده و موتورسیکلت سوار هستند در سوانح رانندگی جان می بازند.
ناطقان: سرهنگ مومنی گفت: در ۵ روز پایانی سال آمار تصادفات منجر به فوت افزایش داشته به گونه‌ای که در هر روز ۳ نفر از شهروندان که اغلب عابر پیاده و موتورسیکلت سوار بودند در اثر بی احتیاطی و عدم رعایت قوانین و مقررات در سطح معابر شهر تهران جان خود را از دست دادند.

به گفته رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، همزمان با نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال شهروندان در حال آماده شدن برای استقبال از بهار و سال جدید هستند که به تبع آن افزایش تردد جهت انجام امور اداری و خرید مایحتاج شب عید توسط شهروندان در سطح معابر شهر تهران را شاهد هستیم بنابراین رانندگان با صبر و حوصله و آرامش بیشتر رانندگی کنند.

سرهنگ موُمنی گفت: رانندگان موتورسیکلت در هنگام رانندگی از کلاه ایمنی استفاده و از خطوط ویژه و محل‌های عبور ممنوع و همچنین پیاده رو‌ها تردد کنند.

پیشتر، رییس پلیس راهور تهران گفته بود که در سال ۱۴۰۰ فوتی‌ها به ۱۳ هزار و ۱۵۴ نفر افزایش پیدا کرده است، یعنی ۱۱.۷ درصد افزایش فوتی‌های تصادفات را داشته ایم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین