کد خبر: ۳۰۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
معاون اقتصادی استاندار تهران از تامین و توزیع ۴۸۰۰ تن میوه در استان خبر داد و گفت: قیمت میوه شب عید در استان تهران تعیین و اعلام شد که طبق آن پرتقال ۹ هزار و سیب ۱۱هزار تومان می باشد
ناطقان: حشمت الله عسگری بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: ذخیره کالاهای اساسی به میزان کافی در انبارها موجود است و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد.

وی با تاکید بر نظارت بر بازار شب عید افزود: تیم‌های گشت و نظارت متشکل از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی نسبت به فعال سازی گشت‌های کشیک اقدام و تمهیدات نظارتی را تشدید نمایند.

معاون اقتصادی استاندار تهران با اشاره تأمین کالاهای اساسی در سطح استان عنوان کرد: اصلاح و نظارت بیشتر بر شبکه توزیع دسترسی عموم مردم به کالاهای اساسی را تسهیل و قیمت‌ها در سطح بازار را متعادل می‌کند.

عسگری سپس گفت: برخورد قانونی با متخلفان و اخلال گران بازار به شدت در دستور کار دستگاه‌های نظارتی استان قرار دارد و با هرگونه احتکار کالا و افزایش نامتعارف قیمت‌ها بر اساس قانون رسیدگی و برخورد صورت می‌شود.

گفتنی است در ادامه جلسه با اعلام تأمین ۳ هزار تن پرتقال و ۱۸۰۰ تن سیب قیمت میوه شب عید بر اساس نظرات کارشناسی اعضای ستاد تنظیم بازار استان مشخص و قیمت هر کیلو پرتقال ۹ هزار تومان، سیب قرمز ۱۱ هزار تومان و سیب زرد ۱۲ هزار تومان تعیین شد.
منبع: مهر
برچسب ها: قیمت ، میوه ، تهران ، شب عید
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین