کد خبر: ۳۰۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: خطر سقوط جرثقیل در خیابان شریعتی جدی است، حتی الامکان از خانه یا محل کارتان خارج نشوید.
ناطقان: بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب محدودیت کامل خیابان شریعتی شمال به جنوب به صورت کامل از خیابان ظفر توسط پلیس راهور تهران بزرگ به علت احتمال سقوط جرثقیل ثابت که در محدوده خیابان شریعتی نبش خیابان فلسفی مشغول کار بوده است، اعمال شد.

سرهنگ علی اصغر رئیس اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب گفت: این محدودیت در مسیر جنوب به شمال خیابان شریعتی از تقاطع میرداماد نیز اعمال شده است.

وی از رانندگان در خواست نمود تا از محور مذکور برای تردد استفاده نکنند و از مسیرهای جایگزین مانند خیابان ولیعصر (عج)، بلوار آفریقا و خیابان پاسداران استفاده نمایند.

سرهنگ ابوالفضل موسوی پور جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در این خصوص گفت: خطر سقوط جرثقیل در خیابان شریعتی جدی است؛ حتی الامکان از خانه یا محل کارتان خارج نشوید.

وی همچنین محدودیت تردد را در خیابان شریعتی از میرداماد در مسیر جنوب به شمال و از تقاطع ظفر در مسیر شمال به جنوب اعلام کرد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین