کد خبر: ۳۰۵۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳
فرمانده انتظامی پایتخت ضمن تشریح آخرین وضعیت خیابان شریعتی از رانندگان درخواست کرد از این خیابان برای تردد استفاده نکنند.
ناطقان: سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در خصوص انسداد خیابان شریعتی به واسطه احتمال سقوط یک دستگاه جرثقیل گفت: از صبح امروز جرثقیلی که در این خیابان مستقر بود دچار نقص فنی شده و احتمال افتادن جرثقیل در سطح خیابان وجود دارد.

وی خطاب به افرادی که قصد تردد در خیابان شریعتی را دارند اظهار داشت: افرادی که از جنوب خیابان شریعتی به سمت شمال در حال حرکت هستند در تقاطع میرداماد و افرادی که از شمال به جنوب در تردد هستند در دستگردی تغییر مسیر دهند.

 سردار رحیمی با تاکید بر این مطلب که همکاران پلیس تهران در محدوده فوق مستقر بوده و پلیس راهور نیز حضور کامل دارد از رانندگان درخواست کرد ترجیحا از این خیابان تردد نکنند چرا با توجه  به اینکه امشب مقداری به ترافیک افزوده می‌شود باتوجه به محدودیت ایجاد شده، بار ترافیکی محدوده تشدید می شود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین