کد خبر: ۳۰۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با قدر دانی از همراهی شهروندان در رعایت توصیه‌های اعلام شده، از دستگیری ۱۵۴ هنجارشکن در چهارشنبه آخر سال خبر داد.
ناطقان: سردار حمید هداوند با اشاره به اینکه چهارشنبه آخر سال امسال در مقایسه با سال‌های قبل، چهارشنبه آخر سال آرام تری بود، بیان داشت: جا دارد از همراهی و هم افزایی همه شهروندان گرامی در رعایت توصیه‌های اعلام شده از سوی پلیس، آتش نشانی و… قدردانی و تشکر صمیمانه خود را اعلام کنم.

وی با اشاره به اینکه در آخرین چهارشنبه سال جاری خوشبختانه شاهد حوادث ناخوشایند و بغرنجی نبودیم، افزود: همه تلاش ما برای حفظ سلامت و امنیت شهروندان و جلوگیری از به مخاطره افتادن این موضوع است.

سردار هداوند با اشاره به دستگیری ۱۵۴ نفر از افرادی که حرکات خارج از عرف و هنجار شکنانه داشته اند و برای سایر شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بودند، بیان داشت: در شب گذشته از سوی شهروندان گرامی تماس‌های متعددی با سامانه ۱۱۰ داشته ایم و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، مأموران به سرعت در محل‌های اعلامی حضور پیدا کردند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه خدمتگزاری بزرگ‌ترین مدال افتخار برای ما می‌باشد، خاطر نشان کرد: شب گذشته هم در راستای خدمتگزاری هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان و برای جلوگیری از هنجارشکنی معدود افرادی که هنجار شکن هستند، عوامل پلیس پایتخت تا پاسی از شب در معابر و میادین شهر حضور فعالی داشتند.

وی افزود: امسال در مقایسه با سال‌های قبل شاهد چهارشنبه آخر سال آرام تری بودیم که این موضوع نشان دهنده توجه و اقبال بیش از پیش شهروندان به فرهنگ سازی های انجام شده می‌باشد. در مجموع از همراهی شهروندان عزیزمان سپاسگزاریم.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین