کد خبر: ۳۰۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
تست کرونای مانوئل لوکاتلی هافبک یوونتوس مثبت شد تا این بازیکن غایب احتمالی ایتالیا در دیدارهای پیش‌رو باشد.
ناطقان: به نقل از گاتزتا، این بازیکن ۲۴ ساله دیدار یک‌شنبه با سالرنیتانا در سری آ را از دست خواهد داد و برای بازی هفته آینده مقدماتی جام جهانی مقابل مقدونیه شمالی نیز حضورش در هاله‌ای از ابهام است.

لوکاتلی چهارشنبه شب ۸۳ دقیقه بازی کرد و یوونتوس ۳-۰ مقابل ویارئال شکست خورد و از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

یوونتوس در بیانیه‌ای اعلام کرد: باشگاه فوتبال یوونتوس اعلام می‌کند که مانوئل لوکاتلی به کرونا مبتلا شده است. این بازیکن در روزهای آتی در قرنطینه خواهد بود و نمی‌تواند در دیدار پیش‌رو برای تیم به میدان برود.

یوونتوس در دیدار برابر ویارئال شکست تلخی خورد تا از حضور در مرحله یک چهارم نهایی محروم شود. یوونتوس هم‌چنین در رده چهارم سری آ قرار دارد و با شانس حضور در رده‌های بالاتر، هفت امتیاز کم‌تر از میلان صدرنشین دارد.

خبر مثبت شدن تست لوکاتلی، روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا را نگران می‌کند، زیرا او برنامه‌های آینده آتزوری برای رسیدن به قطر ۲۰۲۲ را نهایی می کند. قهرمان اروپا قرار است ابتدا در پالرمو به مصاف مقدونیه شمالی برود و برنده آن بازی در دیداری بسیار حساس با پرتغال یا ترکیه مبارزه کند تا مشخص شود چه تیمی راهی جام جهانی خواهد شد.

مانوئل لوکاتلی، خرید بزرگ یوونتوس در تابستان ۲۰۲۱ لقب گرفت. او به صورت قرضی دو ساله با بند خرید دائمی ۳۵ میلیون یورویی راهی یوونتوس شد و پیراهن این تیم ایتالیایی را هم در فصل جدید به تن خواهد کرد. این بازیکن ۲۳ ساله که در ژوییه ۲۰۱۹ با قراردادی دائمی از میلان به ساسولو پیوست، پس از ۹۹ بازی، ۷ گل و ۱۱ پاس گل برای ساسولو ثبت کرد و در تابستان با تیم روبرتو مانچینی موفق به موفقیتی بزرگ شد و قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ را تجربه کرد و حالا راهی تیم یوونتوس شد تا زیر نظر ماسیمیلیانو آلگری کار کند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین