کد خبر: ۳۰۶۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: در صورتی که میوه دولتی خریداری شده از سوی مردم خراب و فاسد بود، با هماهنگی مدیریت جهاد کشاورزی می‌توانند نسبت به عودت دادن آن اقدام کنند.
ناطقان: سعید پازوکی روز شنبه در جریان بازدید از روند توزیع میوه شب عید در ورامین گفت: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی وظیفه تأئید کیفیت میوه‌های توزیع شده بین مردم را بر عهده دارند و این مهم با دقت زیاد انجام شده است.

وی گفت: تمام تلاش مسوولان توزیع بهترین و با کیفیت‌ترین میوه بین مردم است.اگر میوه خریداری شده از سوی مردم خراب و یا ناسالم بود، می‌توانند با مدیریت جهاد کشاورزی هماهنگ کرده و میوه‌های ناسالم را عودت دهند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به آغاز اجرای طرح توزیع میوه دولتی در استان تهران گفت: سهیمه میوه استان تهران ۳ هزار تن پرتقال و هزار و ۸۰۰ تن سیب است که با هماهنگی‌های به عمل آمده و تعیین مباشران، کار توزیع آن آغاز شده است.

پازوکی تصریح کرد: امسال ۵۰۰ تن میوه شامل ۳۰۰ تن پرتقال و ۲۰۰ تن سیب در شهرستان ورامین توزیع می‌شود.

وی با اشاره به بازار مناسب توزیع مرغ در استان تهران گفت: سهم روزانه توزیع مرغ ورامین ۱۵ تن است که برای توزیع آن هیچ محدودیتی وجود ندارد.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین