کد خبر: ۳۰۶۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
نتایج بررسی‌ها حاکی از آن است که موارد ابتلا به کووید-۱۹ در اروپا به دلیل کاهش محدودیتها و شیوع زیر سویه‌ها رو به افزایش است.
ناطقان: کارشناسان اظهار داشتند: موارد ابتلا به کووید-۱۹ در غرب اروپا به دلیل برداشته شدن محدودیتها، از بین رفتن مصونیت در برابر بیماری و شیوع زیر سویه مسری BA.۲ رو به افزایش است.

پس از گذشت بیش از یک ماه از کاهش موارد ابتلا، طی روزهای اخیر موارد ابتلا به بیماری در انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا افزایش چشمگیری داشته است.

در فرانسه که دولت از دوشنبه گذشته اقدام به لغو اکثر محدودیت‌های کووید-۱۹ کرده است موارد ابتلا بیش از یک سوم افزایش یافته است. در آلمان علیرغم ثبت حدود ۳۰۰ هزار مورد جدید ابتلا در روز جمعه، دولت دستور لغو بسیاری ازمحدودیتهای کرونایی را صادر کرده است.

در ایتالیا نیز دولت پنجشنبه گذشته اعلام کرد که با وجود افزایش موارد ابتلا تقریبا تمام محدودیت‌ها تا اول ماه مه لغو  می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از ژاپن تودی، درانگلیس نیز که در حال حاضر از هر ۲۰ نفر یک نفر به این ویروس مبتلاست دولت آخرین محدودیت های سفرهای بین المللی را حذف کرده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین