کد خبر: ۳۰۶۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱
رئیس مجلس خبرگان رهبری:
آیت الله جنتی در پی درگذشت آیت الله محمدی ری‌شهری با صدور پیامی نوشت این روحانی خدوم و یار امام و رهبری که علاوه بر تصدی سمت های گوناگون در مقاطع حساس انقلاب همچون مسؤولیت سنگین وزارت اطلاعات و دادستانی کل کشور در دهه اول پیروزی انقلاب اسلامی و برخورد با برخی فتنه ها و جریانات انحرافی، خدمات شایانی نمود.
ناطقان: متن پیام تسلیت آیت الله جنتی به شرح زیر است:
بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم کوشا و انقلابی مرحوم آیت الله آقای حاج شیخ محمد ری‌شهری موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

این روحانی خدوم و یار امام و رهبری که علاوه بر تصدی سمت های گوناگون در مقاطع حساس انقلاب همچون مسؤولیت سنگین وزارت اطلاعات و دادستانی کل کشور در دهه اول پیروزی انقلاب اسلامی و برخورد با برخی فتنه ها و جریانات انحرافی، خدمات شایانی نمود، با تمرکز و صرف عمر خویش بر روی روایات ائمه معصومین علیهم السلام و بررسی منابع حدیثی، در کنار تربیت طلاب مستعد در حوزه علوم قرآن و حدیث، تألیفات فراوان و موسوعه های متعددی از خود برجای گذاشت که بی شک در نشر و تبیین معارف اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام نقش بسزایی دارند و از صدقات جاریه و باقیات الصالحات اعمال ایشان خواهند بود ان‌شاءالله.

اینجانب فقدان این عضو مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را محضر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، علاقمندان، ارادتمندان، شاگردان، مردم شریف تهران و بازماندگان محترم ایشان تسلیت می‌گویم و از خداوند منان برای آن مرحوم، علو درجات و رحمت و رضوان الهی و برای خانواده و منسوبان مکرمشان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم حشره الله مع النبی و الائمة المعصومین علیهم السلام.

احمد جنتی
رئیس مجلس خبرگان رهبری
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین