کد خبر: ۳۰۶۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
جانشین پلیس راهور انتظامی کشور ضمن اعلام آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها، علت توقیف ۱۸۰۰ دستگاه خودرو را تشریح کرد.
ناطقان: سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور انتظامی کشور در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر کماکان ترافیک سنگین خودروها در اکثر محورهای مواصلاتی کشور در جریان است.

 وی به شرایط جوی ناپایدار در اغلب استان ها در نیمه شمالی،شمال شرق، شمال غرب و همچنین غرب کشور اشاره و تصریح کرد: در ارتفاعات این محورها شرایط زمستانی حکمفرما بوده و بارش برف و باران جریان دارد.

 جانشین پلیس راهور ناجا خط قرمز پلیس را سبقت و سرعت غیر مجاز دانست و گفت: از ۲۵ اسفند تا دوم فروردین، ۱۸۰۰ دستگاه خودرو که همزمان دو تخلف حادثه ساز داشتند به مدت ۷۲ ساعت توقیف شدند این در حالی است که پلیس راهور عدم توقیف خودروها با خلافی بالا را در طرح نوروزی در دستور کار دارد اما این دسته از رانندگان سبقت غیرمجاز، سرعت غیرمجاز و حرکت مارپیچ در رانندگی داشتند که پلیس در راستای حفظ سلامت راننده و سرنشینان خود این خودروها و همچنین سایر خودروهای عبوری ناگزیر به توقیف این دسته از خودروها شد.

جانشین پلیس راهور انتظامی کشور از افزایش ۳۰ درصدی تردد در کشور خبر داد و گفت: در استان‌های شمالی و زیارتی این میزان تردد به ۸۰ درصد افزایش یافته است.

 سردار حسینی که همراه با سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور انتظامی کشور در راستای نظارت بر محورهای مواصلاتی و مدیریت جریان ترافیک هم اکنون در محور قزوین_ رشت حضور دارد از رانندگان درخواست کرد که با فرزندان خود در پلیس راهور همراه بوده و با رعایت قوانین و مقررات رانندگی تردد کنند؛ همچنین از سرعت و سبقت غیرمجاز و تردد در شانه خاکی راه پرهیز کنند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین