کد خبر: ۳۰۶۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
در نیمه اول مسابقه یکی از ملی پوشان تیم ملی دچار مصدومیت شد و سرمربی مجبور به تعویضی اجباری شد.
ناطقان: احمد نورالهی در دقیقه 17 با ضربه بازیکن کره دچار مصدومیت شد اما داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.  

* در دقیقه 19 وقتی بازیکن کره روی شجاع خلیل زاده مرتکب خطا شد داور استرالیایی خطا را به سود کره اعلام کرد که باعث اعتراض دسته جمعی بازیکنان تیم ملی کشورمان به داور شد.

* در دقیقه 27 وحید امیری پشت دیوار دفاعی تیم ملی دراز کشید تا کره‌ای‌ها نتوانند زمینی ضربه کاشته خود را به سمت دروازه تیم ما بزنند.

* در دقیقه 32 شجاع خلیل‌زاده دچار مصدومیت شد و داور بازی را متوقف کرد. اسکوچیچ بلافاصله از پزشکان تیم پرسید او توانایی ادامه دادن به بازی را دارد یا نه؟ خلیل ‌زاده برای مداوا لحظاتی به بیرون زمین برده شد.

* دقیقه 33 احمد نورالهی به دلیل اینکه پایش را بیش از اندازه بالا آورد تا توپ را کنترل کند با تذکر جدی داور و اعلام خطا به سود کره همراه مواجه شد.

* دقیقه 40 شجاع خلیل‌زاده دوباره مصدوم شد و در این وقفه مسابقه، بنتو مربی پرتغالی کره با یکی دو بازیکن کره مشغول به صحبت شد.

* دقیقه 41 عارف غلامی جانشین خلیل‌زاده مصدوم شد.

* احسان حاج صفی، وحیدی امیری و سردار آزمون در هنگام مصدومیت دوباره خلیل زاده با یکی از مربیان تیم ملی در کنار زمین مشغول صحبت شدند.

* شوت سون کاپیتان تیم کره جنوبی اگر چه دیدنی و پرقدرت بود اما اشتباه امیر عابدزاده در دفع توپ باعث شد که گل اول کره در دقیقه 2+45 به ثمر برسد. سون در تیم تاتنهام انگلیس بازی می‌کند.

* هاشمیان در پایان نیمه اول به سمت قلی زاده و امیری آمد و با آنها دست داد.

نیمه اول مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود تیم کره جنوبی به پایان رسید.
منبع: فارس
برچسب ها: بازی ، ایران ، کره
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین