کد خبر: ۳۰۶۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
معاون هماهنگ کننده پلیس راهور پایتخت از استقرار ۵۰ تیم کنترل سرعت در راستای برخورد با تخلفات حادثه‌ساز خبر داد.
ناطقان: سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی، معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تبریک به مناسبت ایام نوروز در خصوص وضعیت ترافیکی پایتخت در نوروز اظهار داشت: پلیس راهور تهران بزرگ با برنامه‌ریزی و استفاده از تمام توان انسانی و تجهیزاتی خود، در راستای خدمتگزاری به مردم تلاش شبانه روزی داشته و دارد.

وی با اشاره به این نکته که تهران نیز در ایام نوروز یکی از قطب های گردشگری است، افزود: پلیس راهور تهران با استقرار عوامل خود در نقاط گردشگری همچون برج میلاد، کاخ سعد آباد و ... سعی در روان سازی و نظم بخشی به محورهای منتهی به این اماکن داشت.

سرهنگ بهرام آبادی گفت: با توجه به تعطیلات نوروزی تقریبا در تمام نقاط شهر تهران شاهد ترافیکی روان هستیم و صرفاً در اماکن گردشگری، تاریخی و تفریحی شهر تهران از حجم ترافیک قابل ملاحظه ای برخوردار هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به خلوتی معابر و احتمال افزایش سرعت در بین برخی رانندگان، پلیس راهور تهران با بکارگیری ۵۰ تیم کنترل سرعت لیزرگان با تخلفات سرعت که حادثه ساز بوده، برخورد می‌کند؛ در شب ها نیز با بکارگیری ۴۰ تیم دیگر علاوه بر عوامل همیشگی بر محورها از نظر کنترل سرعت و کاهش تصادفات نظارت دارد.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور با اعلام اینکه پلیس در ایام نوروز به شدت با تخلفات حادثه ساز و حرکت با دنده عقب در بزرگراه‌ها که مخاطره آمیز است برخورد قانونی می کند، خاطر نشان کرد: پلیس راهور با تشکیل گشت های مشترک با بسیج و شهرداری، سعی در ارائه هرچه بهتر خدمات به هنگام، تصادف، خرابی و... دارد و علاوه بر این در تمام تقاطع های مهم پایتخت عوامل خودرو سوار، موتورسوار و پیاده پلیس راهور تهران در محل مستقر بوده و آماده خدمات رسانی و تسهیل تردد شهروندان و مسافران پایتخت در ایام نوروز هستند.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران با اشاره به روند رو به کاهش تصادفات و ترافیک در ایام نوروز گفت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان، راکبین موتورسیکت و عابرین شاهد کاهش این آمار در طول سال ۱۴۰۱ باشیم و همگی از تردد بدون خطر و حادثه در شهر تهران لذت ببریم.

سرهنگ بهرام آبادی از رانندگان درخواست کرد با توجه به خلوتی معابر درایام نوروز برای کاهش تصادفات و سوانح از سرعت غیر مجاز خودداری کنند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین