کد خبر: ۳۰۶۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
رئیس‌جمهور آمریکا با تاکید بر اینکه باید متعهد شویم در بلندمدت در مبارزه علیه اشغال (اوکراین) شرکت کنیم، درباره پوتین گفت این مرد نباید در قدرت بماند.
ناطقان: جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا طی سخنانی در مقابل «قلعه سلطنتی» در ورشو، پایتخت لهستان درباره ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفت: محض رضای خدا این مرد نباید در قدرت بماند.

بایدن درباره پوتین: این مرد نباید در قدرت بماند


بایدن با تاکید بر اینکه اشغال اوکراین تهدیدی برای جنگی که چندین دهه ادامه خواهد داشت، ایجاد می‌کند، اظهار داشت: باید در این جنگ هوشیار باشیم. این جنگ طی روزها یا ماهها به پیروزی ختم نخواهد شد. اکنون باید متعهد شویم که در درازمدت در این مبارزه شرکت کنیم.

وی همچنین درباره پوتین با بیان اینکه «محض رضای خدا این مرد نباید در قدرت بماند»، خطاب به مردم روسیه نیز گفت که روس‌ها «دشمن» نیستند.

بایدن ادامه داد: باور نمی‌کنم که شما از کشتار کودکان و سالمندان بی‌گناه استقبال می‌کنید یا حمله به بیمارستان‌ها، مدارس، اتاق‌های زایمان، با موشک‌ها و بمب‌های روسی را می‌پذیرید.

وی در پایان سخنانش گفت: بربریت هرگز بر میل به آزادی غلبه نخواهد کرد. اوکراین هرگز یک پیروزی برای روسیه نخواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین