کد خبر: ۳۰۶۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از حضور وزیران خارجه مغرب، مصر، بحرین و امارات به همراه وزیر خارجه آمریکا در نشست شش جانبه در منطقه اشغالی النقب خبر داد.
ناطقان: یائیر لاپید وزیر خارجه رژیم اشغالگر شامگاه شنبه از برگزاری آنچه به زعم خود نشست تاریخی در منطقه اشغالی النقب خواند، خبر داد.

 خنجر سازشکاران عرب در قلب  ملت فلسطین 

نشست وزیران خارجه بحرین، امارات، مغرب، مصر، آمریکا و رژیم اسرائیل در النقب اشغالی برگزار می‌شود




لاپید گفت ما به وزیران خارجه آمریکا، مصر، امارات، بحرین و مغرب خوش آمد می گوییم.

 

در همین چارچوب دفتر نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نشست تاریخی النقب شاهد حضور بلینکن وزیر خارجه آمریکا در کنار عبدالله بن زاید، عبداللطیف الزیانی، ناصر بوریطه و سامح شکری وزیران خارجه امارات، بحرین، مغرب و مصر خواهد بود.

 

بر اساس گزارش شبکه اسرائیلی مکان، در این نشست سیاسی مسائل مختلف به ویژه موضوع هسته ای ایران بررسی خواهد شد.

 

 

قرار است بلینکن شامگاه شنبه وارد تل آویو شود به طوری که وی با نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی، یائیر لاپید وزیر خارجه و بنی گانتس وزیر جنگ این رژیم دیدار خواهد کرد.

 

حکومتهای امارات، بحرین، مغرب و سودان در آخرین ماههای ریاست جمهوری ترامپ، روابط خود با رژیم صهیونیستی را رسما عادی کرده و توافقات سازش و گسترش روابط در تمام زمینه ها به ویژه امنیتی و اقتصادی را امضا کردند که با خشم و انزجار امت اسلام به ویژه ملت فلسطین روبرو شد.

 منبع:قدس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین