کد خبر: ۳۰۶۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۰
رولت اسفناج یک غذای خوشمزه مجلسی است که میتوانید برای زیباتر شدن میز پذیرایی خودتان از این فینگر فود زیبا استفاده کنید.
ناطقان: رولت اسفناج یک فینگرفود مجلسی خوشمزه است که زیبایی دو چندانی به میز پذیرایی شما می دهد. برای تهیه رولت اسفناج به طور کلی از سه روش متفاوت استفاده می شود. در روش اول رولت اسفناج را به شکل کوکو سبزی درست کرده و رول میکنند ، در روش دوم به شکل کیک رولت در فر پخته می شود و سپس رول می شود و در روش سوم به حالت املت پخته شده و رول می شود که ما در این مقاله هر 3 روش پخت رولت اسفناج را به شما آموزش می دهیم.

 طرز تهیه رولت اسفناج, رولت اسفناج با ماست, رولت اسفناج

بورک اسفناج ترکی که با خمیر یوفکا تهیه می شود را هم میتوانیم جزو انواع رولت اسفناج به حساب بیاوریم که البته ظاهر و  روش پخت کاملا متفاوتی دارد. رولت اسفناج مجلسی را میتوانید به هر کدام از شکل هایی که در ادامه گفته شد آماده کنید. ترکیبات میانی رولت اسفناج کاملا متناسب با دائقه خودتان و موادی است که در دسترس دارید.  

 


 
رولت اسفناج و پنیر
مواد لازم رولت اسفناج و پنیر  
پوره اسفناج         ۱ پیمانه
تخم مرغ      ۳ عدد
آب یا شیر      ۱/۴ پیمانه
آرد      ۱ پیمانه
بیکینگ پودر      ۱ ق چای خوری
روغن مایع      ۱ ق غذا خوری
نمک       ۱/۲ ق چای خوری
 پودرسیر، فلفل سیاه، تخم گشنیز      به مقدار لازم
مواد لازم برای مواد میانی
پنیر ویلی یا لبنه      ۴۰۰ گرم
سس مایونز      ۲ ق غذا خوری
کالباس      ۵ ورقه
زیتون خرد شده      ۱/۴ پیمانه
شوید      ۱ ق غذا خوری

 
طرز تهیه رولت اسفناج و پنیر

اسفناج را بعد از شستن  و خرد کردن در میکسر بریزید تا پوره شود در صورت نیاز میتوانید 1 قاشق غذاخوری آب اضافه کنید تا داخل دستگاه بچرخد.

زرده و سفیده تخم مرغ را جدا کنید. سفیده را به همراه نمک با همزن برقی بزنید تا کف کند و مانند خامه فرم بگیرد و زمانی که کاسه را برعکس میکنید تکان نخورد.

زرده تخم مرغ را به همراه آب یا شیر و ادویه ، نمک و روغن مخلوط کرده و هم بزنید تا کرم رنگ شود و پوره اسفناج را به آن ها اضفه نمایید.

 

آرد و بکینگ پودر را مخلوط کرده الک کند و کم کم به زرده تخم مرغ اضافه کنید و با لیسک به خود مواد بدهید تا یکدست شود.

سفید تخم مرغ را اضافه کرده و به حالت چرخشی و در یک چهت با لیسک به خورد مواد بدهید تا پفش نخوابد.

 

کف یک سینی 30 * 40 سانتی را کاغذ روغنی بیندازید و مواد را به صورت یکدست کف سینی پهن کنید و در فری که با دمای 170 درجه سانتیگراد گرم شده است به مدت 8 – 10 دقیقه بپزید.

 

برای فر برقی و توستر دما را 20 درجه کمتر کنید.

برای تست کامل شدن پخت، یک خلال دندان وسط مواد بزنید اگر خمیری به آن نچسبید یعنی کاملا پخته است.

 

سینی رولت را از فر خارج کنید و رولت را روی یک دستمال تمیز برگردانید و کاغذ روغنی را از آن جدا کنید و رولت را به همراه دستمال رول کنید و نیم ساعت در یخچال بگذارید تا خنک شود.

 

کالباس و زیتون و شوید را ریز خرد کنید و به همراه سس و پنیر در یک کاسه با هم مخلوط نماید. برای مواد میانی میتوانید از ترکیب مرغ ریش شده ، زرشک و گردو استفاده کنید.

رولت را باز کنید و مواد میانی را رویش بکشید و دوباره به کمک دستمال رول کنید و محکم با دستمال یا سلفون دورش را ببندید که باز نشود و 1 ساعت در یخچال بگذارید خودش را بگیرد و سپس برش بزنید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین