کد خبر: ۳۰۶۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴
منابع صهیونیست سه شنبه شب از وقوع تیراندازی در منطقه "بنی براک" در شرق تل آویو خبر دادند.
ناطقان: در این تیراندازی دستکم 5 صهیونیست به هلاکت رسیده و شماری نیز زخمی شدند.

تیراندازی در شرق تل آویو؛ دستکم 5 صهیونیست به هلاکت رسیدند - ایران پرس


بر اساس اعلام منابع صهیونیست، یک موتورسوار مسلح  با کلاشینکوف به سمت شهرک‌نشینان صهیونیست شلیک کرده است.

هنوز عامل این تیراندازی  شناسایی نشده است، اما احتمال قوی می‌رود که این حادثه مانند دو شب پیش یک عملیات مقاومتی بوده باشد.

همزمان رسانه‌های صهیونیست از یک تیراندازی دیگر در منطقه "رمات جان" در سرزمین های اشغالی خبر می‌دهند.

هنوز جزئیات بیشتری از این تیراندازی منتشر نشده است.

شامگاه یکشنبه در جریان عملیاتی در شهر الخضیره در شمال فلسطین اشغالی، دو نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند و 12 نفر دیگر زخمی شدند.

گروه های مقاومت فلسطینی بارها اعلام کرده اند اینگونه اقدامات پاسخی طبیعی به جنایات اشغالگران صهیونیست علیه مردم مظلوم فلسطین است.

"محمود الزهار" عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری ایران‌ پرس، گفت: عملیات الخضیره سیلی به سازشگران و همدستان رژیم اشغالگر صهیونیستی بود.

"محمد الغول"، رهبر جبهه مردمی آزادی فلسطین هم در گفت وگو با خبرگزاری ایران‌ پرس تصریح کرد، پیام عملیات الخضیره این است که مردم فلسطین به مبارزه و مقاومت خود در برابر اشغالگری ادامه خواهند داد.

نظامیان رژیم صهیونیستی هر روز به بهانه های مختلف، با حمله به مردم مظلوم فلسطین، آنان را به شهادت رسانده و یا مجروح و بازداشت می کنند؛ فلسطینیان نیز در پاسخ به این جنایات، عملیات ضد صهیونیستی انجام می دهند.

گروه های مقاومت فلسطینی تاکید دارند تا زمانیکه جنایات صهیونیست ها در حق مردم فلسطین ادامه دارد، عملیات ضد صهیونیستی مردم فلسطین نیز ادامه خواهد داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین