کد خبر: ۳۰۷۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
پیمان جبلی، در حکم انتصابِ معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما، طراحی و اجرای نظام‌های شایسته گزینی و شایسته‌پروری در تمام سطوح، طراحی و اجرای نظام نوین ارتقای شغلی و اهتمام ویژه به ارتقای بهره‌وری در سطوح مختلف سازمانی را مهم‌ترین وظایف او معرفی کرد.
ناطقان:  رئیس صدا وسیما در حکمی، مجتبی رضایی را به عنوان معاون منابع مالی و سرمایه انسانی این سازمان منصوب کرد.

رئیس صدا و سیما، معاونی تازه را منصوب کرد


در حکم پیمان جبلی خطاب به رضایی آمده است:

«توجه ویژه به سرمایه ارزشمند انسانی سازمان و ارتقاء آن، به‌روز رسانی و رشدبخشی به سطح توانمندی‌های حرفه‌ای و تقویت ظرفیت‌های خلاقانه و نوآورانه همکاران، ارتقاء معیشت و رفاه کارکنان زحمتکش و بازنشستگان عزیز رسانه ملی با رعایت اصول عدالت و کرامت انسانی، طراحی و اجرای نظام‌های شایسته گزینی و شایسته‌پروری در تمام سطوح سازمانی، طراحی و اجرای نظام نوین ارتقای شغلی، اهتمام ویژه به ارتقای بهره‌وری در سطوح مختلف سازمانی، مولد سازی دارایی‌ها، افزایش سهم درآمدهای پایدار و ایجاد تنوع در شیوه‌های تامین منابع مالی، مدیریت هزینه‌ها و استفاده بهینه از منابع با حفظ و ارتقای کیفی فعالیت‌ها، رعایت صلاح و صرفه در مصارف و هزینه‌ها، حذف تدریجی فعالیت‌های موازی، باز طراحی کیفی در حوزه بازرگانی و تلاش جهت فرهنگ‌سازی صحیح در تبلیغات بازرگانی، محور قرار دادن شفافیت، کارایی و اثربخشی در حوزه مالی، بهبود محاسبات فنی و مالی صندوق بازنشستگی با هدف خودکفایی، مولدسازی و ارتقاء پایداری آن، و اجرای دقیق و شفاف قوانین و مقررات مالی، اداری و محاسباتی در سازمان از مهمترین ماموریت‌های جنابعالی است.»

رئیس سازمان صدا وسیما همچنین در این حکم، از خدمات و تلاش‌های صادقانه احمد شهریاری، معاون پیشین منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان قدردانی کرده است.

مدیریت صندوق بازنشستگی صدا و سیما، ریاست مجامع شرکت‌های وابسته به صدا و سیما، عضویت در هیات مدیره شرکت سروش رسانه، عضویت در شورای سیاست‌گذاری روزنامه گسترش صنعت، مدیرکلی حوزه ریاست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه اقتصادی استانداری سمنان و... در کارنامه رضایی دیده می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین