کد خبر: ۳۰۷۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
قربانی عازم شهر ارواین در حومه لس آنجلس امریکا بود تا در کنسرت نوروزی این شهر اجرا داشته باشد.ماموران اداره مرزبانی آمریکا مستقر در فرودگاه تورنتو کانادا مانع سفر علیرضا قربانی، خواننده ایرانی به آمریکا شدند.
ناطقان:  ماموران اداره مرزبانی پس از عبور علیرضا قربانی از مرحله تایید ویزا و سوار شدن بر هواپیما، او را پیاده‌ کردند و پس از چهار ساعت بازجویی درباره خدمت سربازی‌اش در سپاه پاسداران که نزدیک ۳۰ سال پیش انجام شده، ویزایش را باطل کردند.



قربانی عازم شهر ارواین در حومه لس آنجلس امریکا بود تا در کنسرت نوروزی بنیاد فرهنگ به همراه ارکستر سمفونیک این شهر اجرا داشته باشد.

رضا مظاهری، وکیل مهاجرت به بی‌بی‌سی گفت که این خواننده ایرانی که اقامت کانادا دارد، ویزایش را از کنسولگری آمریکا در تورنتو گرفته بوده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین