کد خبر: ۳۰۷۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
ایران با تیم‌های انگلستان، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپا هم گروه شد. مراسم قرعه‌ کشی جام جهانی ۲۰۲۰ قطر امروز (جمعه) بعد از ماه‌ها انتظار از ساعت ۲۰:۳۰ در دوحه آغاز شد و نتایج گروه‌بندی‌ها مشخص شد.
ناطقان: ایران با تیم‌های انگلستان، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپا هم گروه شد. مراسم قرعه‌ کشی جام جهانی ۲۰۲۰ قطر امروز (جمعه) بعد از ماه‌ها انتظار از ساعت ۲۰:۳۰ در دوحه آغاز شد و نتایج گروه‌بندی‌ها مشخص شد. پس از صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی، حال مهم‌ترین خبر برای فوتبال‌دوستان ایرانی مشخص شدن هم‌گروه‌های ایران در مسابقات مقدماتی این رویداد مهم ورزشی بود.

قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛ همگروه های ایران مشخص شدند

لوتار ماتئوس از آلمان، کافو از برزیل، عادل احمد از قطر، علی دایی از ایران، بورا میلوتینوویچ از سربستان، جی جی اوکوچا از نیجریه، رباح ماجر از الجزایر و تیم کیهیل از استرالیا مهمانان ویژه مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ هستند که قرعه کشی را انجام دادند. همچنین مهدی مهدوی کیا و حمید استیلی نیز از ایران در این مراسم حضور یافتند.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ که سابقه کسب مقام سومی جام جهانی به همراه کرواسی را نیز در کارنامه خود دارد، در این مراسم حاضر است. از دیگر ستاره‌های حاضر در این مراسم می‌توان به الساندرو دل پیرو، ایکر کاسیاس، ژولیو سزار، آندرهآ پیرلو، ریکاردو کاکا و مارکو ماتراتزی اشاره کرد.

سیدبندی جام جهانی ۲۰۲۲

سید یک: قطر، برزیل، بلژیک، فرانسه، آرژانتین، انگلیس، اسپانیا، پرتغال

سید ۲: آلمان، هلند، دانمارک، سوئیس، اروگوئه، کرواسی، مکزیک، آمریکا

سید ۳: سنگال، ایران، ژاپن، صربستان، لهستان، کره جنوبی، مراکش، تونس

سید ۴: کانادا، کامرون، اکوادور، عربستان، غنا، ۳ تیم صعود کننده از پلی‌آف


ایران اولین تیمی بود که نامش از گلدان سه بیرون آمد و برای اولین بار با انگلیس مدعی قهرمانی جهان همگروه شد. امریکا نیز دیگر تیم حاضر در گروه B رقابت‌های جام جهانی و با ایران همگروه است. آخرین تیم هم از بین برنده مسابقات پلی آف اروپا یعنی ولز، اوکراین و اسکاتلند مشخص خواهد شد.

قطر، انگستان، آرژانتین، فرانسه، اسپانیا، بلژیک، برزیل و پرتغال به عنوان تیم‌های سید یک به ترتیب در گروه‌های A تا H  سرگروه شدند.

از سید دو، هلند با قطر، امریکا با انگلستان، مکزیک با آرژانتین، دانمارک با فرانسه، آلمان با اسپانیا، کرواسی با بلژیک، سوییس با برزیل و اروگوئه با پرتغال هم‌گروه شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین