کد خبر: ۳۰۷۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
معاون سازمان راهداری گفت: دیروز به دلیل رانش و ریزش معدن، گردوخاک به محور هراز وارد شد که مسئولیت آن بر عهده وزارت صمت است.
ناطقان: آقای رضا اکبری گفت: حادثه ریزش کوه در محور هراز  بررسی شده و  گرد و خاکی که وارد مسیر شده هم ناشی از ریزش کوه در معدن بخش خصوصی بوده است. با توجه با آنکه ممکن است انفجاری در این معدن صورت گرفته باشد تحقیقات و بررسی های لازم در این زمینه در حال انجام است.

به گفته معاون راهداری سازمان راهداری این معدن در منطقه بلده شهرستان آمل بوده و به بخش خصوصی تعلق دارد و با توجه به این‌که در حریم جاده نیست، مسئولیتی بابت آن نداشتیم.

طبق اعلام سازمان راهداری اگر معدنی در حریم جاده نباشد و مسئولیت آن با دستگاه دیگری مانند وزارت صنعت، معدن و تجارت باشد، در صورت اجرای عملیاتی که سبب از بین رفتن دید رانندگان در محور هراز شود، باید هماهنگی لازم با راهداری انجام شود تا بتوانیم به گونه‌ای مدیریت کنیم که چنین حوادثی رخ ندهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین