کد خبر: ۳۰۷۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
جامعه مداحان اهل بیت (ع) تهران امسال نیز همانند سال‌های گذشته نشست‌های هفتگی خود را به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان در شب‌های سه شنبه برگزار می کند.
ناطقان: بر اساس برنامه ریزی‌های به انجام رسیده جامعه مداحان اهل بیت(ع) تهران از امشب تا پایان ماه مبارک رمضان سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۲۳/۳۰ الی ۲ بامداد جلسات خود را در مسجد امام سجاد(ع) خیابان ری واقع در چهارراه انبار گندم برگزار می‌کنند.

همچنین با وجود یکپارچه شدن تعدادی از جلسات جوامع مداحی تهران و برگزاری هیأتی در سجادیه تهران، جلسات شبانه دیگری نیز در نقاط مختلف تهران برگزار می‌شود.

شماری از هیأت‌های نشان‌دار جامعه مداح تهران، امسال در سجادیه تهران تجمع یافته‌اند. این جلسات نیز تا شب عید سعید فطر از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد برگزار می‌شود.

شنیده‌ها حاکیست که اجرای این جلسه بزرگ به عهده مهدی آصفی از پیرغلامان، مولفان و ذاکران سرشناس شهر تهران و مدیریت آن بر عهده حمید منتظر، رئیس کانون مداحان استان تهران خواهد بود.

این جلسات نیز در محل سجادیه تهران، واقع در خیابان شوش غربی برگزار خواهد شد و بخش عمده‌ای از جلسات و هیأت‌های جوامع مداحی از شرق، شمال، جنوب، شمال غرب، شمال شرق و شهرری در این جلسه کنار هم به مناجات‌ خوانی و شب‌ زنده‌داری خواهند پرداخت.

در این ارتباط مجمع‌الذاکرین تهران نیز که غلامرضا سازگار آن را در دهه ۶۰ پایه‌گذاری کرده است، امسال نیز هم مانند سال‌های قبل با حضور و زعامت این شاعر و پیرغلام اهل‌بیت (ع) در مسجد قاسم بن الحسن (ع)، واقع در بزرگراه شهید محلاتی برگزار خواهد شد.

همچنین هیأت سنتی جامعه مداحان غرب تهران نیز که سال‌هاست با مسئولیت پیر غلام یزدی و اکبر بازوبند در مسجد باقرالعلوم (ع)   جلسات خود را برگزار می کنند، امسال نیز برنامه های خود را در ساعات نیمه شب دنبال خواهد کرد. این مسجد در خیابان قزوین، نرسیده به دو راهی قپان قرار دارد و مجلس جامعه مداح غرب تهران از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شب تا ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد به طول خواهد انجامید.

بر همین اساس سایر هیأت‌های مذهبی نیز مطابق برنامه های خود در سجادیه تهران دور هم جمع خواهند شد و علاوه بر جوامع مداحی، برخی از کانون‌های مداحان و هیأت‌های دیگر را نیز شامل می‌شود.

منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین